Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
UPS anunta o actualizare majora a website-ului www.ups.com, simplificand procesul de realizare a unei expedieri internationale pentru clientii IMM din 116 tari. 
Actualizarile sunt planificate etapizat, pe parcursul acestui an si vor oferi clientilor suport in simplificarea activitatilor de transport international, ghidandu-i in tot acest proces si punandu-le la dispozitie informatii proactive cu privire la costurile totale de expediere si taxele aferente. Astfel, companiile isi vor putea notifica clientii cu privire la eventuale costuri aditionale inainte de a face expedierea si vor beneficia de o experienta mai intuitiva atunci cand fac expedieri internationale, de informatii utile legate de comertul transfrontalier, dar si de o gestionare mai eficienta a documentelor.
„In ciuda cresterii incredibile a vanzarilor e-commerce la nivel global, estimate sa ajunga la 6,5 trilioane de dolari pana in 2023, multe companii sunt reticente sa desfasoare activitati de export din cauza procesului complex de transport transfrontalier”, a spus Nando Cesarone, presedintele UPS International. „Mai specific, companiile mici nu-si permit sa piarda clienti din cauza unor taxe neprevazute. De asemenea, majoritatea IMM-urilor nu dispun de resursele necesare pentru a plati un expert care sa le ajute sa se informeze cu privire la cerintele in materie de brokeraj vamal. Noua solutie de la UPS le permite clientilor IMM sa-si livreze produsele in intreaga lume.”
Chiar daca din punct de vedere vizual ups.com nu va suferi multe schimbari, notificarile din website vor fi afisate automat. Astfel, procesul este simplificat, iar utilizatorii nu mai sunt obligati sa deschida mai multe baze de date pentru aflarea codurilor tarifare aferente produselor si vor fi notificati din timp in cazul in care adresa unui destinatar se afla pe lista companiilor sau persoanelor catre care transportul este interzis. Cu ajutorul acestui instrument, expeditorii pot sa isi extinda bazele de clienti.