După accidentul navei portcontainer „Ever Given” din Canalul Suez, Asociația Germană pentru Protecția Coastei Mării Nordului (SDN) solicită o regândire a transportului în masă de mărfuri.
„Este inevitabil faptul că aceste nave gigant ne pun în pericol din ce în ce mai mult coasta, râurile și porturile”, a declarat, recent, președintele SDN, Gerd-Christian Wagner. În nordul Germaniei, porturile pentru nave portcontainer ar trebui să formeze o rețea, a sugerat Wagner. Până în prezent, Hamburg, Bremerhaven și Wilhelmshaven au concurat pentru acest tip de nave, iar acest lucru înseamnă că cele mai mari nave trebuie să traverseze râul Elba spre Hamburg. „Ever Given”, nava de 400 de metri lungime implicată în incidentul din Canalul Suez a avut un accident în Hamburg în 2019, a spus Wagner. El a reamintit, de asemenea, de „MSC Zoe”, care a pierdut peste 340 de containere într-o furtună pe Marea Nordului la începutul anului 2019. Navele de această dimensiune ar putea „distruge viața și economia de pe coasta Mării Nordului” în cazul unui accident , a mai spus Wagner.
Citește și: Canalul Suez a fost eliberat, dar lanțurile de aprovizionare continuă să se afle sub presiune
02.10.2020
Ultimul număr: Octombrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit