Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Pandemia a determinat schimbări importante în comportamentul de consum, care vor deveni pe termen lung ceva obișnuit: preferința mai mare pentru achizițiile online, plata cu cardul, sau diversificarea opțiunilor de livrare ca timp sau ca destinație. Pentru a traversa cu brio perioada de Black Friday, Postis oferă retailer mai multe sfaturi despre cum ar trebui să își îmbunătățească procesele logistice.

Cele mai frecvente probleme cu care se confruntă retailerii de Black Friday:

Pandemia a determinat schimbări importante în comportamentul de consum, care vor deveni pe termen lung ceva obișnuit: preferința mai mare pentru achizițiile online, plata cu cardul, sau diversificarea opțiunilor de livrare ca timp (a doua zi, în aceeași zi, livrări expres sub o oră sau livrări programate) sau ca destinație (acasă, la birou, într-un magazin ales sau într-unul din drop-box-urile rețelelor partenere).

Soluții logistice pentru Black Friday

Așteptările clienților sunt mai mari, de aceea, pentru a traversa cu brio perioada de Black Friday, un retailer trebuie să se concentreze asupra următoarelor aspecte din zona logistică și de livrare:

Platforma Postis ajută retailerii să țină costurile sub control, să-și îmbunătățească cash-flow-ul și să-și eficientizeze și automatizeze toate procesele de care au nevoie, rapid și ușor. Mai mult decât atât, au acces la Comunitatea Postis, o comunitate deschisă de clienți și parteneri dezvoltată în jurul platformei noastre, în care clienții învață unii de la alții și, împreună, dezvoltăm noi funcționalități, care ne permit să creștem continuu performanța și calitatea proceselor de supply-chain pentru întreaga industrieMircea Stan, CEO Postis.

Lansată comercial în urmă cu 3 ani, Platforma Postis integrează toți furnizorii semnificativi de servicii de distribuție și livrare și selectează în mod automat cea mai bună opțiune de transport, utilizând algoritmi de învățare și predicție, dar și cel mai mare set de date de supply-chain disponibil în piață.

Rezultate obținute de clienți

Platforma Postis este folosită de peste 100 de clienți din domenii variate precum fashion, pharma și cosmetice, medical, auto, food, home&deco, logistică, librărie, electro și IT.

Foto: postis.eu/

Postis, primul start-up LogTech din România, lansează o ofertă specială de Black Friday și oferă acces gratuit la tehnologiile sale timp de o lună, venind astfel în sprijinul retailerilor și jucătorilor din piața de e-commerce, care în această perioadă au de gestionat volume mult mai mari de comenzi online.

Orice client nou care alege să-și optimizeze procesele de logistică și livrare prin intermediul Platformei Postis va avea acces gratuit, pe întreaga durată a lunii noiembrie, la toate tehnologiile oferite, indiferent de sistemele integrate, numărul de soluții de livrare și volumul de livrări procesate. Astfel, arată compania, datorită acestor avantaje pe toată durata campaniei de Black Friday, clienții vor avea partea de un grad general de satisfacție mai mare.

„În acest an, Black Friday are loc într-un context de două ori mai dificil pentru retaileri. Pandemia a pus o presiune foarte mare asupra activității acestora, mulți dintre ei lucrează la foc continuu încă din martie-aprilie, fiind nevoiți să se adapteze extrem de rapid la noua realitate, cu eforturi uriașe umane și logistice. Din experiența clienților noștri din anii anteriori, știm că acum provocările vor fi și mai mari. Postis are tehnologia, resursele, experiența și know-how-ul IT, de logistică și de transport, cu rezultate dovedite în cei 3 ani de activitate, pentru a le oferi comercianților acces la clienți acolo unde se află aceștia, procese optimizate, vizibilitate și control de-a lungul întregului lanț valoric”, a declarat Mircea Stan, CEO Postis.

Foto: expose.ro