Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Volta Trucks a dezvăluit la Paris modul în care își va dezvolta oferta de servicii în jurul primului său vehicul comercial electric Zero. Primul hub Volta Trucks prezintă un nou model de afaceri „Truck as a Service”.

Volta Trucks a declarat întotdeauna că își va lansa activitățile comerciale în jurul orașelor europene mari. Înainte de Londra, primul hub Volta Trucks va fi amplasat în regiunea Parisului. La prima vedere, nimic nu o deosebește de un atelier tradițional: o clădire de 2100 m2 cu 8 travee pentru întreținerea curentă a camioanelor, care va fi dotată cu toate echipamentele necesare pentru întreținerea vehiculelor comerciale electrice, birouri, dar și un centru de formare Volta Trucks Academy și un call center care va asigura o interfață între clienți și experții tehnici și de vânzări ai companiei. Toate acestea sunt situate strategic în apropierea marilor centre logistice din Rungis, Orly, Créteil și Bonneuil, unde primii clienți ai Volta Trucks au deja depozite.

Există însă un alt punct în care Volta Trucks intenționează să se diferențieze de producătorii tradiționali: producătorul dorește să ofere un nou model de finanțare și întreținere care să reducă riscurile asociate electrificării, bazat pe o taxă lunară care acoperă utilizarea Volta Zero, operațiunile de întreținere, asigurarea și instruirea, inclusiv furnizarea unui vehicul de înlocuire, dacă este necesar.

Următoarele hub-uri Volta Trucks vor fi înființate în 2023 la Londra, Madrid, Milano, în regiunea Rin-Ruhr din Germania și în Randstad din Olanda. De asemenea, este interesant de remarcat faptul că Volta Trucks se orientează către amplasamente cu un anumit potențial multimodal. În ceea ce privește testele în condiții reale la locațiile clienților, acestea sunt încă programate să înceapă la mijlocul anului 2022.