Autobuzul Lion’s Intercity LE 13 completează portofoliul MAN pentru transportul public urban. Primul model cu intrare joasă (LE), de 13 m lungime şi două axe, a fost prezentat în premieră în cadrul evenimentului MAN eMobility.
Lion’s Intercity LE 13 este echipat cu motor diesel MAN D15 plus sistem EfficientHybrid şi, ca noutate, cu sistem start&stop, atât de util la transportul urban. Transmisia automată ZF EcoLife 2, cu retarder integrat, asigură schimbarea optimă a treptelor, menţinând un regim de turaţii relativ redus, pentru cu consum cât mai mic de carburant.
Pachetul de sisteme de asistenţă este similar gamei urbane, iar vizibilitatea este asigurată de sistemul MirrorCam. În plus, o cameră de luat vederi suplimentară, poziţionată deasupra parbrizului, permite şoferului să vadă foarte bine în faţa autobuzului, imaginea fiind transpusă pe un monitor poziţionat în zona centrală a bordului.
Interiorul Lion’s Intercity LE este spaţios şi aerisit, secţiunea cu podea coborâtă oferind un loc generos pentru cărucior. Ca echipare opţională, autobuzul poate fi prevăzut cu compartiment pentru bagaje deasupra scaunelor, comenzi individuale pentru aerul condiţionat şi prize USB. Partea din spate este tipică unui autobuz intercity, astfel că în total pot fi montate până la 42 de scaune.
Autobuzul va fi oferit în variante de 12 şi 13 m lungime, ambele pe două axe, şi 14 m pe trei axe. Primele vor fi disponibile începând cu anul viitor, în timp ce modelul de 14 m va intra în producţia de serie din 2024.
02.10.2020
Ultimul număr: Octombrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit