Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Jungheinrich prezintă zilele acestea la LogiMAT 2025 cele mai recente soluții pentru fluxurile de materiale conectate și eficiente ale viitorului. Sub titlul „Soluții conectate care se potrivesc. Din toate punctele de vedere.”, producătorul german demonstrează modul în care fluxurile de materiale pot fi optimizate în funcție de nevoile individuale ale clienților, prin integrarea perfectă a proceselor manuale și automate. Un punct de atracție deosebit al prezentării din acest an de la târgul din Suttgart va fi noul stivuitor cu catarg retractabil ETV 3i.

În vederea eficientizării proceselor de manipulare a materialelor, accentul trebuie pus pe conectarea precisă a aplicațiilor manuale și automate, pentru a asigura un lanț de procese continuu. Componentele soluțiilor, care pot fi extinse modular, sunt conectate de la un capăt la altul și pot fi adaptate flexibil la cerințele individuale din depozit. Jungheinrich furnizează consultanță extinsă, în vederea stabilirii de parteneriate pe termen lung, pentru a sprijini clienții de-a lungul călătoriei lor către transformarea digitală.

Noul stivuitor cu catarg retractabil Jungheinrich ETV 3i, prezentat în premieră, este special conceput pentru utilizări solicitante, care necesită un grad ridicat de performanță în manipulare. Având capacități de încărcare de până la 2,5 t, acesta combină eficiența energetică maximă, cele mai înalte standarde ergonomice și cele mai avansate funcții de siguranță. Datorită celei mai avansate tehnologii litiu-ion, stivuitorul are o eficiență energetică remarcabilă. Ergonomia îmbunătățită asigură un confort sporit la condus datorită unui scaun pneumatic reglabil pe înălțime, a unui parbriz mai mare și a unei trepte de îmbarcare optimizate, printre alte caracteristici. În plus, caracteristici inovatoare precum banda luminoasă SmartStripe sporesc vizibilitatea în depozit și implicit siguranța în activitatea de zi cu zi.

În plus față de noul ETV 3i, Jungheinrich prezintă la LogiMAT 2025 echipamentele ETV 214i și EFG 425, nominalizate la premiile IFOY. ETV 214i este nominalizat la categoria „Echipament de depozit cu operare la înălțime” și, grație tehnologiei sale litiu-ion eficientă din punct de vedere energetic și designul ergonomic, stabilește noi standarde în clasa sa de echipamente intralogistice. Conceptul inovator de baterie permite un design compact, cu un spațiu generos pentru șofer, o înălțime redusă a bordului și un câmp vizual îmbunătățit simultan. Acest lucru facilitează operarea și oferă eficiență maximă în depozite cu înălțimi mari de stocare și culoare înguste.
Stivuitorul electric EFG 425, nominalizat pentru un premiu IFOY la categoria „Stivuitoare cu contragreutate”, beneficiază de tehnologie de propulsie electrică de înaltă performanță, ce oferă o alternativă fără emisii la stivuitoarele cu motor cu combustie internă. Datorită acoperișului panoramic inovator și a designului optimizat pentru a oferi un câmp vizual maxim, stivuitorul asigură cel mai înalt nivel de siguranță și confort. Combinația de performanță puternică, eficiență energetică și manevrabilitate robustă a echipamentului îl transformă în soluția ideală pentru aplicații solicitante, atât în interior, cât și în exterior.
O atracție deosebită a târgului o constituie expoziţia hibridă de la standul Jungheinrich, unde vizitatorii se bucură de o experiență live a modului în care procesele manuale și automate se completează perfect pentru a oferi fluxuri eficiente de materiale. De la intrarea mărfurilor, la pregătirea comenzilor și la ieșirea mărfurilor, toate etapele sunt perfect coordonate între ele și conectate digital.

Jungheinrich se concentrează în mod constant pe inovații digitale și concepte de energie durabilă, pentru a-și ajuta clienții să depășească provocările actuale și viitoare. Vizitatorii LogiMAT 2025 pot vedea cum funcționează în practică soluțiile inteligente de automatizare, produsele software avansate și soluțiile energetice eficiente și pot primi consultanță de specialitate.

MAN Truck & Bus va prezenta noul MAN eTGL luna aceasta, în cadrul IAA Transportation 2024. Vehiculul de 12 tone cu propulsie electrică completează astfel portofoliul de camioane MAN destinate distribuției ușoare. Cu o autonomie de până la 235 de km, încărcare rapidă, în aproximativ 30 de minute, și o sarcină utilă de până la 6.600 de kg, eTGL oferă combinația ideală pentru transportul fără zgomot și fără emisii de CO2 în logistica urbană.

Împreună cu eTGS și eTGX, MAN oferă acum un portofoliu complet de vehicule electrice, având mase totale maxim autorizate cuprinse între 12 și 42 t.

„Cu noul eTGL, MAN oferă o gamă completă de vehicule în domeniul electromobilității. De la livrări pe timp de noapte în zonele urba ela transporturi grele pe distanțe lungi, MAN pune la dispoziția companiilor de transport vehicule cu emisii zero dintr-o singură sursă. Cele aproximativ 2.000 de comenzi pentru eTGX și eTGS arată deja faptul că modelul nostru modular de baterie, variantele de configurare și diversitatea gamei îndeplinesc nevoile clienților noștri. Având sarcină utilă mare, timpi scurți de încărcare și autonomie optimă pentru logistica urbană, eTGL completează perfect portofoliul nostru eTruck”, a declarat Alexander Vlaskamp, ​​CEO MAN Truck & Bus.

Noul MAN eTGL se bazează pe modelul convențional de 12 t din portofoliul diesel și folosește aceleași componente tehnice ca și frații săi „grei”, eTGS și eTGX: cele două baterii dezvoltate de MAN special pentru vehiculele comerciale și produse la Nürnberg, sunt montate în stânga și în dreapta șasiului și oferă o capacitate de stocare de 160 kWh. Încărcarea are loc prin conexiune CCS de la o sursă de până la 250 kW, în aproximativ 30 de minute (de la 10 la 80%), fiind, prin urmare, foarte eficientă în pauzele de conducere.

Sistemul de propulsie – alcătuit din motorul electric și cutia de viteze cu două trepte – este poziționat central și furnizează o putere de 210 kW (285 CP). Ampatamentul de 4.500 mm, conceput pentru o manevrabilitate excepțională în oraș, poate fi combinat cu lungimi de caroserie de la 6.200 până la 7.300 mm, care sunt tipice pentru caroserii ușoare cu prelată și remorci de marfă la temperatură ambientală. Cabina de zi spațioasă oferă același confort de condus ca și omologul său diesel: intrarea joasă este proiectată ergonomic pentru urcări și coborâri frecvente și dispune de numeroase compartimente de depozitare amplasate în jurul șoferului, pentru ca acesta să își poată organiza rapid documentele de transport, tableta, telefonul mobil etc.

Ecranul central, complet digital, de 12,3 inch, oferă informații complete despre starea de încărcare a bateriei, autonomie, cerințele curente de energie și recuperare, pe lângă datele obișnuite de condus.

Ca și în cazul MAN eTGX și eTGS, consultanța în domeniul mobilității electrice este disponibilă și pentru clienții MAN eTGL. Se oferă analize specifice privind implementarea vehiculelor electrice și cerințele infrastructurii de încărcare. Stațiile de încărcare în sine fac, de asemenea, parte din oferta MAN, prin parteneriate cu furnizorii de infrastructură de încărcare. În plus, sunt disponibile contracte de servicii și soluții de finanțare special adaptate electromobilității și nevoilor logisticii de distribuție urbană, precum și numeroase servicii digitale pentru utilizarea noului camion electric. Acestea includ MAN eReadyCheck, pe care clienții îl pot folosi pentru a verifica modul în care rutele lor de livrare pot fi conduse pur electric, sistemul inteligent de planificare a rutelor MAN SmartRoute și serviciul MAN Charge&Go pentru utilizarea punctelor publice de încărcare.