Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

La jumatatea lunii trecute, Goodyear Dunlop Tires Romania si ARA Grup – firma cu peste 10 ani de experienta in vanzarea si service-ul de anvelope – au inaugurat la Bucuresti un nou centru din lantul de franciza Premio, al treilea din Capitala si al 20-lea din Romania. Asta dupa ce cu o saptamana inainte deschisesera tot impreuna un magazin-service de acelasi tip, dar de dimensiuni mai mari, la Pitesti.
 
Ara Grup este prezenta pe piata de 10 ani si din 2007 este partener Goodyear. Prin intrarea a doua dintre punctele sale de lucru in reteaua Premio s-au creat 15 locuri de munca, „o cifra buna, dat fiind specificul afacerii si faptul ca suntem destul de noi pe piata“, este de parere Alexandra Avram, director de achizitii ARA Grup.

Noul centru, activ de un an, si care si-a atras deja numerosi clienti, are o suprafata de circa 800 m2, trei rampe fixe si alte patru posturi la strada – deci se poate lucra simultan la sapte autovehicule – si dispune de dotare completa pentru mentenanta anvelopelor de autoturisme si de autoutilitare de pana la 7,5 t. Depozitul are 200 m2 si, structurat pe doua niveluri, atinge o capacitate de 7.000-8.000 de pneuri. Toate acestea au necesitat o investitie de peste 250.000 de euro.
Faptul ca noul centru Premio nu are o suprafata foarte mare se datoreaza specificului Bucurestiului: aglomerare urbana, ritm de lucru mai intens, terenuri mai scumpe. Astfel ca activitatea se axeaza mai ales pe interventii rapide la rampa sau la strada.

Inca cinci centre pana la sfarsit de an
Goodyear a realizat in doi ani, prin partenerii sai   francizati, investitii totale de noua milioane de euro in reteaua Premio, care numara acum 20 de locatii in Deva, Ploiesti, Pitesti, Ramnicu-Valcea, Timisoara, Galati, Arad, Suceava, Botosani, Cluj-Napoca, Baia Mare, Satu Mare, Targu Mures, Craiova, Brasov, Oradea, Voluntari, Bucuresti-Colentina, Bucuresti-Berceni si Bucuresti-Militari. Pana la final de an se va ajunge la 25 de centre, urmatoarea inaugurare fiind programata tot in septembrie, la Bacau. Si, asa cum declara Ovidiu Balan, director general Goodyear Dunlop Tires pentru Romania si Bulgaria, anul viitor se vor mai deschide 11 magazine-service Premio si pana in 2015 vor fi mai mult de 50. Iar in Bulgaria sunt trei centre si pana la final de an vor mai fi inaugurate doua.
„In 2008, cand am lansat aceasta franciza, aveam vise mari, un plan pe 3-5 ani si 11 contracte deja semnate la aparitia conceptului, dar situatia economica internationala le-a stopat. Insa acum Premio este deja o marca de succes si suntem pregatiti, cu aceasta retea, pentru doua mari provocari: etichetarea anvelopelor si promovarea pneurilor de iarna, conform noii legi, care a dus la dublarea pietei de anvelope de iarna din Romania, ce va atinge in 2011 doua milioane de unitati“, declara reprezentantul Goodyear Dunlop Tires.