Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Premium Trailer Store, importatorul Kässbohrer in Romania, a vandut in primele patru luni din 2020 circa 30 de basculante pentru constructii, „bucata cu bucata“, asa cum subliniaza directorul general al firmei, Eugen Stan, si lor li s-au alaturat si alte modele pentru constructii – trailere, cimentruck-uri, cisterne de bitum, platforme etc. – „pentru care suntem foarte competitivi pe piata“. Cele mai solicitate modele pentru constructii au fost basculantele de 24 si 27 m3 si trailerele cu trei, patru si chiar cinci axe.

Dar aceste vanzari nu au fost repartizate uniform in cele patru luni, ci in martie, dupa inceperea crizei coronavirusului, numarul comenzilor a scazut brusc, iar accesul la finantare a devenit tot mai dificil. In plus, Premium Trailer Store a avut si clienti care au renuntat la contracte, „dar numarul lor a fost nesemnificativ“.
 
Fiind vorba de o firma tanara, infiintata in toamna lui 2017, volumele de vanzari au crescut continuu pana acum, iar Eugen Stan este de parere ca, in ciuda crizei actuale, si 2020 se va incheia foarte bine, deoarece echipa este mica, formata din cinci oameni „care se adapteaza rapid si stie fiecare ce are de facut“, astfel ca, daca la asta se adauga si avantajele gamei largi de care dispune si al stocului fabricii, nu este exclus sa fie atinsa, in ciuda efectelor pandemiei, tinta de 200 de semiremorci de constructii vandute in 2020.
 
Compania din Romana are acces la stocul general al producatorului, unde sunt disponibile cam toate modelele din portofoliu, inclusiv basculante, cisterne si trailere, dar pentru modelele care nu exista pe stoc termenele de livrare sunt mari in prezent, de 12-14 saptamani.
 
Cei mai multi clienti Premium Trailer Store apeleaza la leasing financiar pe 4-5 ani, iar avansurile solicitate de banci au crescut in ultimul timp spre 20%.

Premium Trailer Store a livrat in 2018 circa 80 de semiremorci Kässbohrer si urma sa incheie 2019 cu aproximativ 180, cele mai bune rezultate fiind inregistrate pe segmentele basculatelor, urmate de cisterne, unde a existat si o livrare de flota catre Romstyl in prezent rezerva firmelor de transport de a cumpara vehicule noi este evidenta, din cauza incertitudinii ce domneste pe aceasta piata, dar important de subliniat este faptul ca, asa cum declara directorul general al firmei, Eugen Stan, desi industria automotive este in scadere in Europa, deci si vanzarile de semiremorci pentru transport de autovehicule scad, „acesta este unul dintre segmentele unde noi incaputem Inregistra o crestere“. Alte tipuri de transport care vor fi in centrul atentiei companiei in 2020 sunt agabaritic, de materiale de constructii, de marfuri vrac si intermodal. Eugen Stan se asteapta sa vanda anul acesta 200 250 de semiremorci, in functie de evolutia pietei, deoarece, „fiind prezenti doar de doi ani in Romania, putem creste numarul unitatilor vandute“.

Termenul de livrare pentru produsele Kässbohrer este de 1 14 saptamani, iar la final de an firma avea si pe stoc cateva unitati, pentru care, in contextul scaderii cererii, a negociat un pret mai bun cu producatorul, „Insa nu cu diferente semnificative“.
Premium Trailer Store nu vinde semiremorci second hand.
In ceea ce priveste activitatea post vanzare, Kässbohrer a facut pasi importanti in consolidarea stocurilor de piese in cele doua depozite principale din Goch si Ulm, deoarece acesta este un punct important pe agenda sa, iar activitatea din Romania va continua prin crearea si aici a unui stoc de componente.