Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Doua au fost perioadele fluctuante din punct de vedere al volumelor, ambele in perioada starii de urgenta. La nivel national, Whiteland opereaza 10 depozite si doua platforme logistice clasa A la Bucuresti si la Cluj, pentru o suprafata totala de circa 15.000 m2.
La finalul lunii martie, integratorul de servicii logistice a contabilizat o crestere de circa 30% pentru volumele transportate, majoritatea catre platforme, de acolo de unde s-au aprovizionat cele mai multe magazine de proximitate. Odata cu intrarea in aprilie, dupa ce a trecut „boom-ul” de aprovizionare, boom care a dus la aparitia unor stocuri la nivelul populatiei, volumele s-au diminuat fata de media normala a lunii cu circa 20-25%, in timp ce o oarecare redresare s-a inregistrat catre finalul lunii mai, dupa relaxarea masurilor impuse de autoritati, atunci cand au fost redeschise terasele. „Consumul a revenit la un nivel normal, spre exemplu fata de luna iunie 2019 suntem cam la aceleasi volume, nu mai avem mari fluctuatii. Restaurantele inca sunt inchise, insa primim comenzi din retailul traditional”, a explicat Roxana Moreanu, director Transporturi Whiteland Logistics, intr-un interviu acordat Tranzit. 
Chiar daca nu in proportii foarte mari, compania comercializeaza si produse din afara Romaniei, respectiv Polonia, Germania sau Italia, in timp ce furnizorii sai isi efectueaza singuri importurile. Astfel nu a fost ocolita de problemele pe lantul de aprovizionare la finalul lunii martie, atunci cand frontierele erau inchise si inca nu fusesera create coridoarele verzi. Respectiva perioada nu a durat mult si lucrurile au revenit la normal la inceputul lunii aprilie. Tot atunci au scazut si preturile, cererea in piata fiind mult mai mica decat flota disponibila, iar acum, odata cu scaderea pretului la carburant au scazut si mai mult.