Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Conforma datelor DRPCIV, in conditiile in care vanzarile de vehicule grele noi au fost in primul trimestru al anului aproape identice cu cele din 2017, dupa inca trei luni se consemneaza un avans de peste 150 de unitati – de la 3.670 la 3.831 – nesemnificativ insa comparativ cu piata totala. Dintre acestea, 3.710 sunt autoutilitare, fata de 3.576 in perioada similara din 2017. Lider de piata este, la fel ca dupa primul trimestru, DAF, cu 724 de unitati, fata de 587 in 2017, urmat la mica distanta de Volvo, cu 699/600 si Mercedes-Benz, cu 680, in scadere fata de cele 691 din primul semestru al lui 2017. La distanta ceva mai mare se afla MAN, cu 576 de unitati, de asemenea in scadere fata de cele 644 din 2017, si Scania, cu 575, fata de 473 in 2017. Clasamentul continua cu Iveco, 194/300, Renault, cu 171/233, Ford, cu, fata de 29 in primul semestru din 2017, cand insa abia intrase pe piata din Romania, Astra (2/19) si Roman (1).
 

Din categoria autospecialelor de peste 16 t au fost inmatriculate 121 de unitati noi, in crestere fata de cele 94 din primul semestru al anului anterior. Lider de piata este de data aceasta Iveco (41 de unitati, fata de 4 in 2017), urmat de Ford (25) si MAN (tot cu 25, in scadere fata de cele 30 din 2017, cand a fost lider detasat pe acest segment). DAF a vandut 15 autospeciale de peste 16 t, fata de 14 in 2017, Kirchhoff, 3/13, Volvo, 3/4, Liebherr, 2/3, Mercedes-Benz, 2/4, si Faun Expo, Scania, Sisu, Swing si Zoeller Tech, cate 1.