Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Pentru Daniel Rac, directorul general Rac Dani Dor, un Brexit fara acord reprezinta o sursa de stres mai mare decat Pachetul Mobilitate, deoarece riscul sa opreasca activitatea de transport international ar fi urias, in conditiile in care lucreaza pe relatia Marea Britanie de aproximativ 10 ani si cunoaste piata, care este „periculoasa, dar cu un pret/km destul de bun si cu taxe de drum mai mici decat pe continent – 90 de lire/luna pentru Euro 6 si 120 de lire/luna pentru Euro 5, in conditiile in care intr-o luna fiecare camion parcurge circa 5.000 km prin Anglia“. Dar, in afara de taxele de utilizare a infrastructurii mult mai mari, pe continent principala problema este ca nu o sa fie loc pentru toate firmele care vor fi nevoite sa renunte la relatia cu Marea Britanie.
Clientii englezi nu stiu nici ei sigur ce va fi, se asteapta la un Brexit cu termen de tranzitie de doi ani in care sa nu fie schimbari din punct de vedere al transportului international, „dar eu nu sunt atat de optimist. Mai ales ca uneori mai fac cabotaj acolo, ca sa nu ma intorc pe gol din Scotia in Anglia. Or, dupa iesirea din UE nu voi mai avea aceasta posibilitate.“