Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

De la 1 ianuarie 2022, Rail Cargo Carrier România a devenit transportatorul feroviar pe ruta București-Constanța Port pentru Yusen Logistics România. În total sunt 12 trenuri săptămânal, care circulă în special pe timp de noapte.

Trenul pornește din terminalul Yusen – Bucharest International Rail Freight Terminal (BIRFT) și parcurge cei aproximativ 240 km între cele două puncte în aproximativ 6 ore, potrivit site-ului mobilitate.eu.

Graficul de circulație al Rail Cargo Carrier România include un număr de 6 perechi de trenuri săptămânal, care staționează pe timp de zi în punctele terminus pentru odihna mecanicilor și schimbarea vagoanelor. Pentru transportul containerelor în și dinspre port sunt folosite locomotive Siemens Taurus și locomotive EA închiriate de la Constantin Grup.

Din anul 2011 de la deschiderea terminalului Yusen Logistics Chiajna, tracțiunea trenurilor pe ruta Chiajna – Constanța a fost realizată de mai mulți operatori – Euro Est, Rail Cargo România, Ferspeed Cargo și DB Cargo România, ultimii operând transportul până în luna decembrie 2021.

Yusen Logistics mai are un serviciu intermodal ce leagă sudul țării cu granița de vest, asigurând extensia serviciului intermodal regulat din și către Portul Constanța, atât pentru containerele maritime, cât și pentru cele continentale. Este vorba despre ruta feroviara București – Curtici, cu un timp de tranzit de 36 de ore pe sens, iar tracțiunea este realizată de Unicom Tranzit.