Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Iveco Capital, divizia de servicii financiare a Grupului Iveco, alături de Eurowag, o companie lider în soluții de plată și mobilitate pentru flotele de vehicule comerciale, au anunțat un parteneriat strategic pentru a furniza servicii integrate flotelor de vehicule comerciale și de vehicule grele.

Colaborarea va permite tuturor clienților Iveco să beneficieze de acces la diverse servicii oferite de cardurile Eurowag, cum ar fi achiziționarea de combustibil, plata taxelor de drum, soluții de rambursare a TVA-ului, plus servicii suplimentare care vor fi disponibile în timp.

Portofoliul de soluții financiare al Iveco Capital va fi îmbogățit prin acest parteneriat, oferind asigurări și soluții integrate all-in-one de întreținere și service pentru vehiculele Iveco, toate integrate cu soluțiile de plată securizate ale Eurowag.

De asemenea, sunt propuse mai multe tipuri de carduri pentru a răspunde diferitelor nevoi ale companiilor de transport.

Eurowag ONE este un card de carburant conceput pentru companiile mari și mijlocii, care permite alimentarea cu combustibil în timpul deplasării, cu plata efectivă la o dată ulterioară. Fiecare card are o limită individuală stabilită în portalul clienților și poate fi înregistrat pe o plăcuță de înmatriculare sau ca un card universal.

Pentru companiile mai mici, există Eurowag Easy, un card de carburant preplătit, care poate fi înregistrat, de asemenea, pe o plăcuță de înmatriculare sau ca un card universal.

Transportatorii de mărfuri pot utiliza Eurowag Vector, dacă doresc să amâne plățile pentru combustibil, să stabilească credite, să monitorizeze cheltuielile, să limiteze cheltuielile și să definească datele de scadență a facturilor online pentru fiecare transportator.

Toate cardurile Eurowag sunt protejate de sisteme de securitate, cum ar fi Fuel Guard pentru prevenirea fraudei și Eurowag Pay Secure pentru plăți sigure.

„Suntem încântați de parteneriatul cu Eurowag pentru a construi împreună o gamă tot mai cuprinzătoare de soluții de mobilitate pentru clienții noștri. Acest parteneriat ne va permite să oferim soluții complete și integrate, valorificând expertiza rețelei noastre de dealeri și adaptate la nevoile unice ale clienților noștri.”,

a declarat Simone Olivati, Președinte, Financial Services, Iveco Group.

„Serviciile unice pe care le oferim clienților IVECO dispun de echipe dedicate de asistență, iar aceștia au posibilitatea de a alege un card de combustibil care să răspundă nevoilor lor personalizate și acces nelimitat la combustibil în întreaga Europă. Tehnologia noastră de card cu circuit închis le permite clienților să își reducă riscul de fraudă, oferindu-le liniște sufletească.”,

a adăugat Ivan Jakubek, Chief Strategy Officer al Eurowag.

În timp ce mobilizarea transportatorilor împotriva creșterii prețului la motorină ia amploare, pe 24 iunie, ministrul Italian al Economiei a semnat decretul de prelungire până pe 2 august a reducerii accizelor la carburanți pentru toată lumea la pompă, care urma să expire pe 8 iulie. Totuși, această măsură nu este pe placul transportatorilor, deoarece elimină rambursarea trimestrială pentru vehiculele comerciale cu o masă totală mai mare de 7,5 tone cu motoare Euro V și Euro VI. Acest lucru este reiterat într-o scurtă circulară emisă pe 8 iunie de către Agenția Vamală, care precizează că, pentru al doilea trimestru, transportatorii nu pot depune cererea respectivă.

Referitor la reducerea generalizată a accizelor și la suspendarea rambursării pentru transportul rutier de mărfuri, a revenit președintele Anita, Thomas Baumgartner, potrivit căruia, în lipsa unor măsuri corective pentru transportatori, este mai bine să nu se prelungească reducerea: „Suntem foarte îngrijorați de zvonurile care circulă în aceste zile despre efectele unei posibile prelungiri a reducerii accizelor până în septembrie, în mod generalizat, fără a pune în valoare companiile de transport care în ultimii ani au investit și continuă să investească în vehicule moderne și care cred cu tărie în tranziția ecologică. În așa măsură încât am prefera ca măsura să nu fie prelungită, având în vedere că sectorul nu a beneficiat de ea, și datorită faptului că reducerea accizelor a fost absorbită de creșterea prețurilor la carburanți, beneficiind doar companiile petroliere”. Luna iunie s-ar putea încheia cu o relansare a protestului transportatorilor, care ar putea începe in Sardinia, unde asociația Autotrasportatori Sardi Riuniti a confirmat oprirea regională, cu o posibilă blocare a porturilor și a principalelor platforme logistice și industriale. Între timp, asociația Ruote Libere s-a întâlnit cu prefectul din Cagliari, căruia i-a cerut să impună un preț maxim pentru motorină până la sfârșitul anului, propunând cifra de 1,6 euro pe litru, adică prețul mediu din 2021.