Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Referindu-se la bilantul pe anul trecut, Bob Fast, CEO-ul TIP, a subliniat ca 2019 a fost inca un an de performante puternice, in care au fost finalizate cu succes doua achizitii. „In ciuda incertitudinilor economice crescute, am avut inca un an bun, veniturile crescand cu 11%, pana la 626 de milioane de euro. Am imbunatatit marja EBITDA de la 30% in 2014 la 39% in 2019 si am obtinut un profit operational puternic intr-un mediu provocator. In plus, am anuntat si inchis doua achizitii strategice, PEMA in Europa si Trailer Wizards din Canada. Acestea vor crea un TIP si mai puternic si ne vor permite sa ne diversificam in continuare amprenta geografica si sa ne consolidam pozitia in Europa si Canada."

Arjen Kraaij, CCO-ul companiei a explicat ca „strategia noastra comerciala vizeaza o crestere concentrata, atat organic, cat si prin achizitii, ceea ce ne permite sa le prezentam clientilor nostri cea mai convingatoare si cuprinzatoare oferta, cu valoare pe termen lung pentru toti factorii interesati. Prin achizitiile PEMA si Trailer Wizards, am realizat o crestere foarte puternica, precum si o diversificare a activelor si a geografiei, aliniata complet strategiei noastre comerciale.?

Referindu-se la bilantul pe anul trecut, Bob Fast, CEO-ul TIP, a subliniat ca 2019 a fost inca un an de performante puternice, in care au fost finalizate cu succes doua achizitii. „In ciuda incertitudinilor economice crescute, am avut inca un an bun, veniturile crescand cu 11%, pana la 626 de milioane de euro. Am imbunatatit marja EBITDA de la 30% in 2014 la 39% in 2019 si am obtinut un profit operational puternic intr-un mediu provocator. In plus, am anuntat si inchis doua achizitii strategice, PEMA in Europa si Trailer Wizards din Canada. Acestea vor crea un TIP si mai puternic si ne vor permite sa ne diversificam in continuare amprenta geografica si sa ne consolidam pozitia in Europa si Canada."

Arjen Kraaij, CCO-ul companiei a explicat ca „strategia noastra comerciala vizeaza o crestere concentrata, atat organic, cat si prin achizitii, ceea ce ne permite sa le prezentam clientilor nostri cea mai convingatoare si cuprinzatoare oferta, cu valoare pe termen lung pentru toti factorii interesati. Prin achizitiile PEMA si Trailer Wizards, am realizat o crestere foarte puternica, precum si o diversificare a activelor si a geografiei, aliniata complet strategiei noastre comerciale.?