Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Aquila va distribui la nivel național, de la 1 ianuarie 2022, produsele companiei Rauch, unul dintre producătorii principali de sucuri și băuturi de fructe in Europa. Acordul, semnat pe fondul reorganizării strategice a Rauch, acoperă toate canalele de distribuție, inclusiv stațiile de carburant, comerțul modern și, în curând, canalul magazinelor tradiționale.

”Prin acordul cu Rauch ne extindem portofoliul de branduri globale cu un nou nume important în domeniul FMCG și valorificăm astfel rețeaua extinsă pe care am construit-o în timp și care ne plasează pe primul loc în topul distribuitorilor. Continuăm astfel strategia de a ne dezvolta și optimiza rețeaua și de a diversifica gama de produse distribuite și ne pregătim pentru extinderea prin intermediul achizițiilor pe care am anunțat-o în momentul listării cu succes la Bursa de Valori București. Din această perspectivă, anul 2022 se anunță a fi unul foarte dinamic pentru noi”, a declarat Razvan Bagherea, Director Organizare și Resurse Umane, Aquila.

”Suntem foarte bucuroși că ne putem extinde prezența pe piața din România cu ajutorul unui partener puternic la nivel național cum este Aquila. Produsele noastre sunt recunoscute în întreaga lume pentru calitatea lor și suntem siguri că și în România își vor găsi locul pe care îl merită în preferințele consumatorilor în condiții de concurență intensă. Gama noastră variată de produse acoperă un spectru larg de gusturi, de la băuturi pentru copii până la nectaruri din fructe și băuturi cu aromă de cafea, produse deja cunoscute de consumatorii din Romania”, a declarat Daniel Wuestner,  Director General Rauch Fruchtsaefte GmBH.

Rauch este o companie austriacă cu peste 2050 angajați, care a înregistrat în 2021 o cifră de afaceri de peste 1 miliard de euro și care este prezentă în peste 100 de piețe din întreaga lume. Compania deține 16 fabrici și 12 branduri. Dintre acesta menționăm Bravo, Happy Day, Cafemio si Yippy.

Aquila, cea mai mare companie din domeniul distribuției, a înregistrat, la 30 septembrie 2021, un profit net de 43,8 milioane lei, în creștere cu 21% față de aceeași perioadă a anului 2020. Profitul net anunțat este cel mai mare de la înființarea companiei.