Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Sub observație în sectorul transporturilor se află IAA de la Hanovra, care, după ce a ratat ediția din 2020, va reveni în septembrie 2022 cu un nou aspect pentru a reveni în centrul evenimentelor europene. Dar este posibil ca acum să sufere consecințele conflictului ucrainean. Acest lucru este demonstrat de un semn mic, dar semnificativ: decizia organizatorului Chereau de a-și anula participarea.

„Într-un astfel de context, este esențial să ne concentrăm asupra priorităților cheie ale companiei, deoarece situația economică nu trebuie să ne facă să uităm că trebuie să ne pregătim pentru viitoarea tranziție energetică și să ne menținem investițiile pentru a înlocui semiremorcile cu vehicule care funcționează cu alte moduri de energie: baterii alimentate de panouri solare sau axe electrice sau cu hidrogen”, explică Damien Destremau, CEO al Chereau și The Reefer Group. „Pe de altă parte, clienții noștri, cărora le cerem creșteri de preț pentru comenzile luate anul trecut, pentru a compensa creșterea fără precedent a costurilor noastre de producție din cauza creșterii materiilor prime, nu ar înțelege că am menținut anumite cheltuieli.”

Destremau adaugă că „suntem, cu siguranță, unul dintre primii furnizori francezi care iau astfel de măsuri, ceea ce se explică prin dimensiunea companiei noastre, una dintre cele mai mari din sector, și prin capacitatea noastră de a monitoriza și de a anticipa evoluțiile macroeconomice și impactul acestora asupra costurilor noastre de producție. Ne aflăm probabil într-o poziție de lider și vedem furtuna venind poate înaintea altor grupuri industriale și nu putem spune cât de puternică sau cât va dura această furtună. Vom vedea în lunile următoare dacă acest lucru va rămâne o excepție sau va marca o tendință.”