Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Accentul in 2011 a fost pus pe eficienta, economie de energie, dar si pe cresterea performantelor in materie de manipulare a marfurilor si depozitare. In gama echipamentelor cu ardere interna, un element important l-a reprezentat atingerea noilor standarde de poluare in vigoare, in conditiile in care si productivitatea utilajelor a fost imbunatatita.

Anul trecut, Still a lansat cubeXX, ca raspuns la deschiderea pietei de profil catre automatizare, si care este conceput pentru operatii duale. In modul „automatic“ sau „stand-by“ isi poate retracta cabina si plia furcile la acelasi nivel cu catargul.

Optimizate pentru a ocupa cat mai putin spatiu, bateriile li’ion pot fi incarcate in interiorul rafturilor, astfel ca se reduce semnificativ spatiul necesar echipamentului. cubeXX este mic si agil, iar in functie de incarcatura rotile se pot invarti pe loc la 360o. Pentru a reduce consumul, contragreutatea se poate detasa de utilaj, doua suporturi pentru incarcatura luandu-i locul in partea din spate a cubeXX. Echipamentul poate fi folosit si cu operator, acesta fiind identificat pe baza de chip. Operatorul poate sta in picioare sau pe scaun si are posibilitatea de a-si roti pozitia la 180o, in functie de aplicatia pe care o desfasoara.
Noua generatie de stivuitoare electrice RX 50 are capacitati de incarcare intre 1 si 1,6 t si poate lucra pe culoare cu o latime maxima de 2.188 mm. Echipamentele sunt dotate standard cu Blue-Q, care permite o economie de energie de pana la 12%, in functie de aplicatie.
Sunt disponibile patru sisteme de control hidraulic: cu mai multe manete de control, cu comanda digitala, mini schimbator sau joy-stick. RX50 sunt dotate si cu senzor de detectare optio-nala a incarcaturii (afisata pe display), cu precizie de +/- 2%.
Nu in ultimul rand, noul RX 70 hibrid are o capacitate portanta nominala intre 3 si 3,5 t, avand la baza stivuitorul cu motor diesel RX. Noua tehnologie hibrid reduce consumul de combustibil cu pana la 15%. Stivuitorul dispune de sistem de stocare a energiei, fiind dotat, pe langa rezervor diesel, si cu condensatoare Ultra-Caps cu strat dublu de inalta performanta, care se incarca cu energia obtinuta la franare, pentru a fi folosita la acceleratie.
Motorul cu ardere interna este utilizat astfel cu aproximativ 30% mai putin, iar datorita contributiei motorului electric turatia celui cu ardere interna este redusa cu circa 6%. In plus, stivuitorul RX 70 este silentios, motorul fiind mai mic. In loc de 44 kW, noul stivuitor hibrid dispune de motor diesel de 36 kW, la aceeasi capacitate de transbordare. Propulsia si miscarile de ridicare sunt ajustate prin intermediul unei pompe hidraulice reglabile electric.

Cesab isi extinde gama
Gama de reach-truck-uri de la Cesab include acum trei modele noi: R212, de 1,2 t, R318, de 1,8 t, si R325, de 2,5 t. Ca si celelalte echipamente ale seriei, acestea ofera vizibilitate buna, posibilitate de viraj la 360o si programarea comenzilor. Noile R318 si R325 au acelasi sistem avansat de ridicare ca si celelalte modele ale seriei 300, care le permite sa ridice marfa in mers, fara sa opreasca sau sa incetineasca. Viteza generala de manipulare este crescuta, fiind obtinut un consum mai mic de putere si miscare lina, fara vibratii. Pentru echipamentele seriei 300 este acum disponibila o cabina incalzita si bine izolata, care permite operatorului sa lucreze si la temperaturi de -35 0C.
Cesab si-a diversificat si gama de stackere, introducand noul S208L. Acesta este ingust, iar catargul este format dintr-o singura coloana, fiind ideal pentru aplicatii diversificate. Seria 300 de stackere are patru modele noi, din care S313 si S320 sunt concepute pentru operatiuni grele. …..