Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Presedintele Frantei, Emmanuel Macron, a anuntat intentia de a se iesi din starea de izolare incepand cu 11 mai, iar scolile ar urma sa se redeschida tot atunci. Insa modul in care se va face asta va trebui definit de acum inainte. De aceea au inceput discutii inclusiv cu reprezentantii firmelor de transport de elevi, deoarece situatia din teren este neclara si trebuie rezolvate intai anumite probleme pentru a se relua activitatea in conditii de siguranta maxima. De exemplu, e nevoie sa se determine modul in care se va garanta distanta sociala la bordul vehiculelor scolare sau al autobuzelor urbane pe care le folosesc elevii si sa se decida daca trebuie dezinfectate masinile dupa fiecare cursa sau dupa fiecare schimb, daca elevii trebuie sa poarte masti si manusi si cine se va ingriji de respectarea regulilor.

In plus, trebuie sa se decida ce se intampla cu elevii care nu dispun de echipamente individuale de protectie: vor fi exclusi din mijloacele de transport? Si intrebarile nu se opresc aici: scolarii mai mici sau cei cu handicap vor beneficia de asistenta? Va exista un ghid pentru conducatorii auto?

In Franta exista patru milioane de elevi, incepand de la gradinita si pana la liceu, care folosesc transportul in comun pentru a ajunge la scoala.

Presedintele Frantei, Emmanuel Macron, a anuntat intentia de a se iesi din starea de izolare incepand cu 11 mai, iar scolile ar urma sa se redeschida tot atunci. Insa modul in care se va face asta va trebui definit de acum inainte. De aceea au inceput discutii inclusiv cu reprezentantii firmelor de transport de elevi, deoarece situatia din teren este neclara si trebuie rezolvate intai anumite probleme pentru a se relua activitatea in conditii de siguranta maxima. De exemplu, e nevoie sa se determine modul in care se va garanta distanta sociala la bordul vehiculelor scolare sau al autobuzelor urbane pe care le folosesc elevii si sa se decida daca trebuie dezinfectate masinile dupa fiecare cursa sau dupa fiecare schimb, daca elevii trebuie sa poarte masti si manusi si cine se va ingriji de respectarea regulilor.

In plus, trebuie sa se decida ce se intampla cu elevii care nu dispun de echipamente individuale de protectie: vor fi exclusi din mijloacele de transport? Si intrebarile nu se opresc aici: scolarii mai mici sau cei cu handicap vor beneficia de asistenta? Va exista un ghid pentru conducatorii auto?

In Franta exista patru milioane de elevi, incepand de la gradinita si pana la liceu, care folosesc transportul in comun pentru a ajunge la scoala.