Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Renault EZ-FLEX intra in flota Grupului La Poste, a anuntat Renault in cadrul Salonului Viva Technology de la Paris. Scopul acestui parteneriat este acela de a intelege mai bine livrarile urbane de tip „last mile“.
Renault EZ-FLEX a fost dezvaluit la finalul lui aprilie si este o utilitara electrica, cu un design modular. Pe termen lung, 10 modele EZ-FLEX vor intra in flotele unor companii europene sau administratii publice locale pentru perioade de pana la doi ani, scrie fleet.ie. In privinta colaborarii cu compania postala, factorii postali vor intra si iesi din vehicul de peste 100 de ori in timp ce incarca sau descarca coletele.

Datele colectate in urma acestui experiment, inclusiv experienta personalului vor folosi la imbunatatirea acestui model. Cu o lungime de 3,86 m, o latime de 1, 65 m si o inaltime de 1,88 m,  EZ-FLEX este suficienta pentru parcarile urbane, in timp ce spatiul de incarcare de 3 m3 este unul generos, arata Renault. Soferul beneficiaza de un acces generos in interiorul cabinei si are acces rapid la informatiile afisate pe ecranul central. Interfata vehiculului se poate integra cu telefonul, oferind acces la aplicatii specifice. Accesul la incarcare in zona din spate este optimizat printr-o inaltime ergonomica de incarcare (760 mm deasupra solului) si deschideri care permit un acces facil la intreaga suprafata de incarcare. Autonomia lui EZ-FLEX este de 150 km. Volumul bunurilor transportate este asteptat sa se mareasca de patru ori pana in 2050. EZ-FLEX vine ca urmare a concept-lui EZ-PRO, prezentat de Renault la finalul anului trecut.

De la concept la realitate, Renault EZ-FLEX este o utilitara electrica, ce urmeaza sa intre in teste reale, pentru a intelege mai bine nevoile din „last mile delivery“. Autonomia noului van electric experimental este de 150 km.
Cu o lungime de 3,86 m, o latime de 1, 65 m si o inaltime de 1,88 m,  EZ-FLEX este suficienta pentru parcarile urbane, in timp ce spatiul de incarcare de 3 m3 este unul generos, arata Renault. Soferul beneficiaza de un acces generos in interiorul cabinei si are acces rapid la informatiile afisate pe ecranul central. Interfata vehiculului se poate integra cu telefonul, oferind acces la aplicatii specifice.

Accesul la incarcare in zona din spate este optimizat printr-o inaltime ergonomica de incarcare (760 mm deasupra solului) si deschideri care permit un acces facil la intreaga suprafata de incarcare. Autonomia lui EZ-FLEX este de 150 km. Volumul bunurilor transportate este asteptat sa se mareasca de patru ori pana in 2050. EZ-FLEX vine ca urmare a concept-lui EZ-PRO, prezentat de Renault la finalul anului trecut. Proiectul de teste in conditii reale va dura doi ani, timp in care 12 vehicule EZ-FLEX vor fi imprumutate diferitelor companii.