Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Cu peste 1.200 de magazine, Profi si-a majorat anul trecut cifra de afaceri cu 23%, pana la 7,2 miliarde de lei, cresterea fiind sustinuta atat de expansiune, cat si de o evolutie pozitiva like for like, potrivit oficialilor companiei.
In ultimii ani, Profi a fost liderul pietei in ceea ce priveste numarul de magazine deschise, cu sute de unitati noi. Iar pentru 2020 se asteapta o evolutie similara, mai ales ca, in ciuda dificultatilor generate de pandemie, compania continua dezvoltarea in ritmul stabilit. Aceasta vrea sa deschida cel putin la fel de multe magazine ca anul trecut, cand au fost inagurate 260. Iar tinta Profi este sa ajunga lider de piata. „Targetul nostru e sa fim numarul unu. Va fi o lupta incrancenata, iar noi pentru prima pozitie ne vom bate cu Lidl. Nu va fi usor, dat fiind faptul ca Lidl are un format bine pus la punct si un grup puternic in spate. Totusi, spatiul nostru de manevra e mult mai mare, deoarece avem mai multe formate usor de adaptat. Astfel, e doar o chestie de timp sa ajungem lider“, spune Calin Costinas, deputy CEO al Profi.
Pana in 2018, compania posta una dintre cele mai rapide rate de crestere de pe piata, ce ii permitea sa recupereze terenul fata de concurenta.