Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

C.N. Poșta Română își asumă direcția unei dezvoltări sustenabile și investește în primele stații de reîncărcare, despre care spune că reprezintă baza primei rețele publice la nivel național, denumită ELECTROPOST.

Investiția face parte din proiectul de dezvoltare a electromobilității Poștei Române, lansat la finalul anului trecut, prin care compania de stat a achiziționat prin programul Rabla prima flotă electrică destinată curieratului rapid.Utilitarele electrice sunt Renault Kangoo Z.E. și operează sub brandul „Poșta Verde“ fiind achiziționate în urma unui contract cu o valoare totală de 2,27 milioane de lei. Contractul include și stațiile de reîncărcare, opt la număr, fiecare cu câte două prize de câte 22 kW. Acestea din urmă au fost montate la sediul companiei, în Calea Giulești din Capitală.

Citește și: Vehiculele electrice, o mare provocare pentru rețeaua de alimentare

Despre aceste stații de reîncărcare, compania de stat spune că fac parte din ELECTROPOST, prima rețea națională de stații publice de reîncărcare pentru vehicule electrice/hibrid plug-in. Această rețea va deservi atât flota Poștei Române, „cât și persoanele fizice sau private, în baza unui abonament“. „Implementarea ELECTROPOST presupune mai multe etape. Pentru început se vor înființa stații pe autostrăzi și drumuri naționale, în special pe Coridorul european TEN-T. Cea de-a doua etapă se va axa pe aglomerările urbane și suburbane, urmând ca apoi să apară stații și în mediul rural“, a explicat directorul Horia Georgescu într-un răspuns către Tranzit.