Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Aquila, liderul pieţei de soluţii integrate de distribuţie, logistică şi transport din FMCG, a marcat un an de la listarea la Bursa de Valori Bucureşti prin organizarea Zilei Investitorului, în 23 şi 24 noiembrie, la depozitul său din Dragomireşti Vale.

Cu prilejul evenimentului – la care au fost invitaţi investitorii grupului şi jurnalişti – Aquila a anunţat că deţine capacităţi de depozitare de peste 124.000 de paleţi, într-o reţea logistică ce include 24 de facilităţi adaptate pentru toate tipurile de temperatură: ambientală (peste 90.000 de paleţi), refrigerată (peste 8.000 de paleţi) şi congelată (circa 20.000 de paleţi). De asemenea, flota companiei depăşeşte 1.600 de autovehicule, cu capacităţi de încărcare variate şi configurate cu mai multe zone de temperatură, pentru a permite transportul optimizat al unei game cât mai diverse de produse.

Aquila adresează toate canalele de vânzare – retail modern şi tradiţional, HoReCa, benzinării şi travel retail – şi atinge peste 67.000 de puncte de vânzare, echivalentul a peste 90% din piaţă.

„La primul an de la listare, ne continuăm parcursul şi prezentăm un business stabil, cu planuri ambiţioase, concret ancorate în contextul macroeconomic curent. Am avut o creştere accelerată în ultimii 3 ani şi păstrăm obiectivele de creştere rapidă şi pentru următorii 5, prin evoluţie organică şi achiziţii. Mizăm pe calitate în toate punctele de contact şi avansăm investiţiile în proiecte care ne vor face mai eficienţi, ne vor consolida rezultatele şi ne vor reduce amprenta de carbon”, a declarat Jean Dumitrescu, Investor Relations Director, Aquila.

După trei trimestre foarte bune din punct de vedere financiar, estimările pentru finalul acestui an sunt moderate, din cauza fluctuaţiei veniturilor din distribuţie, care se aşteaptă să scadă puţin, pe fondul creşterii semnificative a preţurilor la raft. Scăderea veniturilor din servicii logistice în baza reducerii volumelor va fi compensată însă de creşterea veniturilor din transport internaţional, pe baza tarifelor majorate. În aceste condiţii, 2022 se va încheia cu o creştere a cifrei de afaceri, dar şi a EBITDA cu opt procente faţă de anul anterior, iar profitul net depăşi cu 29% valoarea din 2021.