Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cu un aspect de vehicul de distribuție asiatic, Sevic a fost promovat vizitatorilor de la IAA Transportation drept un vehicul Made in Europe. Sevic V500e a putut fi testat în hala 11, procesul de încărcare fiind demonstrat în campusul Plug & Play. Au fost disponibile 2 vehicule la alegere pentru test drive – o camionetă și un box.

V500e este un vehicul comercial electric compact din clasa L7e-CU, recomandat pentru utilizarea în zonele urbane. Vehiculul este construit în Europa, în principal cu piese de origine europeană. Sediul corporativ al Sevic se află în Bochum, Germania. Grație near- și reshoring-ului, Sevic are acces la un lanț de aprovizionare stabil și la o aprovizionare bună cu piese de schimb.

În timpul dezvoltării modelului V500e, care poate atinge viteze de până la 80 km/h, s-a acordat o mare importanță unei game largi de aplicații și scalabilități. De exemplu, sistemul patentat de schimbare a încărcăturii asigură faptul că suprastructurile de transport pot fi schimbate rapid. Prin urmare, procesul de încărcare și descărcare a cutiilor de marfă nu trebuie să se desfășoare pe vehiculul staționar, ci poate avea loc acolo unde este cel mai ușor pentru utilizator. Acest lucru asigură, de asemenea, că vehiculul nu blochează drumurile înguste și reduce în plus timpii de oprire.

În plus, utilizatorii pot alege între diferite suprastructuri. Variantele includ cutii cu diferite opțiuni, cum ar fi uși glisante, rulante sau pliabile. În plus, sunt disponibile diverse platforme plate. Toate aceste suprastructuri sunt pur și simplu schimbate cu un stivuitor standard, dacă este necesar. În câteva minute, utilizatorii pot schimba între cele 6 caroserii actuale – de exemplu, de la o cutie de vânzare la o caroserie pick-up. Acest lucru face ca Sevic V500e să fie potrivit pentru o gamă largă de aplicații și, astfel, deosebit de economic. V500e este, de asemenea, flexibil în ceea ce privește autonomia și prețul de achiziție: dimensiunea standard a bateriei cu 16,5 kWh și o autonomie de până la 150 km costă 24.900 € net (plus caroserie și transfer); modelul cu autonomie mare, cu o baterie de 33 kWh și o autonomie de până la 300 km (confirmată de TÜV Nord) este disponibil pentru 29.500€ net plus caroserie și transfer.