Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Shell România și-a început oficial activitatea pe 1 aprilie 2021, după ce timp de 15 ani serviciile sale au fost oferite la noi printr-un agent local. Iar acum, la început de mai, echipa sa este formată din 57 de persoane, este coordonată de Adrian Ciceu, Country Manager Shell România, și are, așa cum declară acesta, „motoarele turate la maximum, pentru a ne servi cât mai eficient clienții, care au acces direct la portofoliul nostru de servicii, produse și know-how. Astfel putem răspunde direct nevoii lor de sprijin în eficientizarea afacerilor, printr-o gamă mai largă de servicii, bazate pe tehnologii și soluții mai avansate. Shell are un întreg ecosistem de servicii integrate, care va fi accesibil treptat pe piața locală.”

Concret, serviciile oferite de Shell în România includ carduri de combustibil și asistență în domeniu pentru companiile de transport rutier internațional, taxe de drum, recuperare de TVA și accize, asistență tehnică 24/7, parcări pentru vehicule de mare tonaj și asistență rutieră. În Europa, compania oferă acces la peste 10.000 de stații proprii și are o rețea mixtă de 69 de stații LNG proprii și în parteneriat și aproximativ 40.000 de puncte de acceptanță de plată.

Companiile Shell au operațiuni în peste 70 de țări și teritorii, derulând afaceri în domenii precum explorarea și producția de petrol și gaze, producția și comercializarea gazelor naturale lichefiate și a gazelor lichide, fabricarea, comercializarea și transportul de produse petroliere și petrochimice și proiecte de energie regenerabilă.

Shell Commercial Road Transport va începe să opereze direct în România începând cu 1 aprilie 2021, preluând treptat activitatea de administrare a cardurilor de combustibil Shell de la agentul local, TSG EuroShell. Noua entitate legală, Shell România, în curs de înfiinţare, va oferi suport clienților B2B români, din biroul situat în București. O echipă de 57 de persoane este pregătită să preia managementul clienților Shell din România, oferind  aceleași servicii, care au fost furnizate în ultimii 15 ani printr-un agent local, fără niciun impact asupra operațiunilor zilnice pentru clienții existenți.

Atât clienții noștri globali, cât și cei din România caută să se adapteze la schimbările din piață și apelează tot mai des la noile tehnologii și soluții digitale. Pentru a-i sprijini cât mai eficient în acest demers, Shell valorifică în folosul lor capacitățile sale și know-how-ul global, astfel încât să le poată oferi soluțiile de energie și serviciile de care au nevoie. Ne-am angajat să consolidăm constant relația noastră cu clienții și să răspundem adaptat nevoilor lor”, a spus Patrick Carre, Vice-Președinte Global Commercial Road Transport al Shell.

Operațiunile Shell Commercial Road Transport din România fac parte dintr-o entitate globală a Shell, care se va concentra pe tranziția energetică în segmentul transportatorilor de mare tonaj. Shell și-a asumat un obiectiv ambițios, vizând să devină un lider al furnizării de energie curată. Pentru transportul comercial rutier, această viziune va însemna că Shell își propune să conducă tranziția către utilizarea unor combustibili noi, mai curaţi,inclusiv LNG și hidrogen. Compania intenționează să demareze în cel mai scurt timp această tranziție, atât cu clienții săi români, cât și cu alți jucători din piață și vizează atât modul în care această tranziție poate fi gestionată eficient dar și, de asemenea, accelerată. O altă oportunitate cheie identificată de Shell este folosirea tehnologiilor digitale prin care să își ajute clienții să crească eficiența operațiunilor lor.

Tranziția către operațiunile directe Shell Commercial Road Transport este gestionată de o echipă dedicată, care s-a angajat să menţină clienţii informaţi în fiecare etapă a acestui proces. Un call center ce asigură răspunsul la orice întrebare privind noile operațiuni comerciale ale companiei Shell este deja disponibil pentru aceştia.