Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Serviciile Parkopedia de rezervare și plată a locurilor de parcare sunt acum disponibile pe modelele Mercedes-Benz în peste 5.000 de locații din America de Nord. Cel mai recent sistem de infotainment „MBUX” al constructorului auto utilizează datele Parkopedia și tehnologia de plată în mașină pentru a simplifica procesul de căutare, rezervare și plată a parcării și pentru a oferi caracteristici software dezirabile clienților din America de Nord, asigurând o experiență fără cusur la volan. Acest lucru se bazează pe relația de lungă durată dintre cele două companii, care datează din 2018 și continuă să facă parte din „experiența digitală” lider de piață a constructorului auto, oferind șoferilor săi servicii personalizate în mașină și lux de top.

Șoferii pot accesa informațiile despre parcarea Parkopedia direct prin intermediul sistemului lor de infotainment, acoperind totul, de la orele de deschidere și restricțiile de parcare, până la costuri și restricții de înălțime. Noua unitate centrală oferă o funcționalitate îmbunătățită de căutare a locurilor de parcare și facilitează localizarea parcărilor adecvate în apropierea punctelor de interes sau a locației curente a vehiculului, oferind șoferilor cel mai mare confort posibil.

În Europa, șoferii Mercedes-Benz pot, de asemenea, să plătească pentru parcare în 14 țări, după lansarea inițială de succes cu Parkopedia. Țările incluse pentru plățile la cerere sunt Germania, Franța, Italia, Spania, Olanda, Belgia, Suedia, Portugalia, Austria, Elveția, Danemarca, Finlanda, Norvegia și Slovenia. Între timp, rezervările de locuri de parcare pot fi făcute în Germania, Franța, Italia și Belgia.

Cel mai recent sistem de infotainment al constructorului auto integrează perfect datele de parcare Parkopedia, predicțiile dinamice de disponibilitate și tranzacțiile în mașină, permițând șoferilor să găsească, să rezerve și să navigheze cu ușurință către locurile de parcare potrivite și să plătească din confortul vehiculului lor. Șoferii pot căuta locații de parcare specifice sau pot naviga prin parcările din apropiere până la destinația finală, căutările recente și detaliile relevante ale parcării fiind afișate pe ecran pentru a ajuta la luarea unor decizii de parcare în cunoștință de cauză.

Șoferii pot, de asemenea, să rezerve o parcare înainte de călătorie, selectând locurile de parcare aplicabile și rezervând un loc prin intermediul sistemului de infotainment. Sistemul le permite conducătorilor auto să selecteze orele de check-in și check-out, să vizualizeze costul total și să confirme rezervarea, moment în care șoferii vor primi un cod QR pe care îl vor scana la sosirea în parcare pentru a intra în parcare în absența sistemului de recunoaștere automată a plăcuțelor de înmatriculare (ANPR). Markus Dohl, vicepreședinte al departamentului de vânzări și dezvoltare a afacerilor în Europa la Parkopedia, a declarat: „Parkopedia și Mercedes-Benz au un parteneriat global bine stabilit și de succes care se întinde pe mai bine de jumătate de deceniu. Suntem încântați să ne bazăm pe acest parteneriat și mai mult cu cea mai recentă lansare a serviciilor de parcare conectată dezirabile în America de Nord și să ne extindem acoperirea în Europa.”