UPS isi va majora flota de vehicule electrice care activeaza in centrul Londrei de la 65 la 170 de vehicule, in urma implementarii unei tehnologii revolutionare de incarcare, ce permite reincarcarea simultana a flotei de vehicule electrice, fara a fi nevoie de investitii pentru modernizarea retelei electrice.
„Smart Electric Urban Logistics (SEUL)“ a fost implementat de un consortiu condus de compania americana, realizat in colaborare cu compania de energie electrica UK Power Networks si Cross River Partnership, finantarea fiind asigurata prin Biroul Britanic pentru Vehicule cu Emisii Scazute.
Anuntul marcheaza sfarsitul dependentei de vehiculele cu motoare cu ardere interna, permitand UPS sa creasca numarul de vehicule electrice care opereaza in centrul din Londra de la 65, in prezent, pana la toate cele 170 de vehicule din centru, arata compania intr-un comunicat. Acest lucru este realizat prin intermediul unei retele inteligente, care utilizeaza un server central conectat la fiecare statie de incarcare pentru vehicule electrice, precum si la alimentarea cu energie electrica a retelei si stocarea energiei electrice la fata locului. Activitatea de incarcare se realizeaza „inteligent”, pe parcursul noptii, astfel incat cladirea sa poata utiliza energia necesara pentru a rula alte procese (lumini, echipamente de sortare si IT) si pentru ca toate vehiculele electrice sa fie incarcate complet pana dimineata, fara sa se depaseasca energia maxima disponibila in retea.
„Aceasta solutie revolutionara a permis UPS sa-si mareasca flota de vehicule electrice, fara sa fie nevoie de modernizarea conexiunilor la retea, deschizand astfel calea pentru o electrificare viitoare a vehiculelor care efectueaza livrari in orase“, a declarat Ian Smyth, UK Power Networks Services.
Un aspect esential al acestei initiative il reprezinta utilizarea bateriilor pentru stocarea energiei la fata locului. Desi in aceasta etapa au fost dezvoltate baterii noi, se prevede ca in viitor acestea ar putea deveni baterii secundare care au fost deja utilizate intr-un vehicul electric UPS. Alaturi de reteaua smart-grid, acest lucru va pregati terenul pentru o strategie privind infrastructura vehiculelor electrice UPS care poate valorifica in mod dinamic energia conventionala, reteaua smart grid, stocarea la fata locului si, in multe cazuri, producerea de electricitate locala inclusiv energie solara si alte surse alternative. „Din cercetarile anterioare privind vehiculele electrice de transport de marfa, constrangerile legate de infrastructura de retea locala sunt principala bariera in calea utilizarii lor pe scara larga”, a declarat Tanja Dalle-Muenchmeyer, manager de program transport de marfa electric, Cross River Partnership.
02.10.2020
Ultimul număr: Septembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit