Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

DB Schenker își recompensează șoferii parteneri. Primii 500 de șoferi vaccinați care se prezintă într-una dintre locațiile DB Schenker din campanie vor primi câte un tricou și o șapcă personalizate #TransportHero #WeKeepEuropeMoving, anunță furnizorul de servicii logistice într-un comunicat remis Tranzit.

„Prin această inițiativă dorim să marcăm simbolic rolul extraordinar jucat de șoferi în timpul pandemiei, iar acum în repornirea economiei. Suntem încrezători că împreună putem reconstrui normalitatea de care au nevoie toate industriile pentru revenirea economică”, a subliniat Albin Budinsky, CEO DB Schenker în România.

Pe întreg parcursul pandemiei, transportatorii au depășit provocări fără precedent pentru a putea livra mărfuri în toate colțurile lumii. Presiunea lanțurilor de aprovizionare de a asigura tipologii noi de produse au fost susținute de dedicarea transportatorilor și specialiștilor în logistică de a depăși limitări într-o continuă schimbare de la o oră la alta.

În același timp, am fost martori la suspendarea activității comerciale pentru multe alte industrii. Sute de mii de români și-au pierdut în câteva zile sursele de venit. Pentru cei mai mulți, șansa la redresare economică este revenirea la normalitate, iar singura soluție disponibilă este vaccinarea.


„DB Schenker în România dorește să mulțumească tuturor șoferilor parteneri pentru toate eforturile depuse în această perioadă dificilă. Datorită unei strânse colaborări am reușit să asigurăm clienților noștri continuitate și soluții eficiente pentru lanțurile de aprovizionare”, a conchis Albin Budinsky.

Primii 500 de șoferi parteneri vaccinați care ajung într-una dintre cele șase locații DB Schenker din campanie vor primi câte un tricou și o șapcă personalizate #TransportHero #WeKeepEuropeMoving. Șoferii trebuie să prezinte o comandă de transport confirmată de DB Schenker în România (CMR), documentul care atestă vaccinarea „Adeverința de vaccinare” (pe suport de hârtie sau în format electronic) și cartea de identitate.

Cele șase locații din campanie sunt: DB Schenker Bucharest West,
DB Schenker Brașov, DB Schenker Cluj-Napoca, DB Schenker Constanța Mol1S, DB Schenker Arad, DB Schenker Bacău.

Comisia Europeană propune crearea unui certificat verde digital pentru a facilita libera circulație în condiții de siguranță în interiorul UE în timpul pandemiei COVID-19. Certificatul verde digital va fi o dovadă că o persoană a fost vaccinată împotriva COVID-19, a primit un rezultat negativ al testului sau a fost recuperată de la COVID-19. Acesta va fi disponibil, gratuit, în format digital sau pe hârtie.

Șoferii profesioniști români vor putea face dovada vaccinului sau testului negativ sau faptului că au fost recuperați în urma infectării cu COVID pe baza adeverinței propuse de CE. Aceasta va include un cod QR care asigură securitatea și autenticitatea certificatului.

Comisia va construi o infrastructură pentru a se asigura că toate certificatele pot fi verificate la nivelul UE și va sprijini statele membre în implementarea tehnică a certificatelor. La nivelul statelor membre, acestea rămân însă responsabile să decidă ce restricții în materie de sănătate publică pot fi eliminate pentru călători, dar vor trebui să aplice aceste derogări în același mod și călătorilor care dețin o adeverință electronică verde.

Certificatul de vaccinare este o măsură temporară, el va expira odată ce Organizația Mondială a Sănătății declară finalul pandemiei. Mai multe țări, în special cele dependente de turism, așa cum sunt Grecia, Spania și Portugalia, susțin un astfel de sistem, dar partenerii lor din nordul blocului comunitar, precum Germania, au rezerve cu privire la funcționarea acestor certificate. Propunerea CE necesită adoptarea Parlamentului și Consiliului.