Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Jungheinrich și Nico Rosberg își unesc forțele pentru a promova soluții electrice nepoluante. Personalitate importantă în domeniul sustenabilității și campion mondial de Formula 1 în 2016, Nico Rosberg devine astfel imaginea celui mai important jucător de pe piața echipamentelor intralogistice, în calitate de ambasador al brandului Jungheinrich.

„Nico Rosberg nu este doar o legendă în lumea pasionaților de Formula 1. Ca investitor și vizionar, Nico împărtășește pasiunea Jungheinrich pentru tehnologii sustenabile și inteligente din punct de vedere climatic”, a declarat Dr. Brzoska, Chairman of the Board of Management, Jungheinrich AG.

Fostul pilot de curse este co-fondator al Greentech Festival, o platformă globală dedicată tehnologiilor futuriste în domeniile mobilității, nutriției, agriculturii, finanțelor, modei și energiei. După retragerea sa din lumea sportului, Rosberg a devenit un susținător marcant al soluțiilor de mobilitate electrică, fiind promotor al unei conduite de afaceri orientată spre sustenabilitate. „Avem nevoie de o viziune nouă și de tehnologii inteligente pentru planetă. Acest lucru presupune stimularea electrificării și reducerea emisiilor de carbon în toate sferele economice, în special în domeniul mobilității”, afirmă Rosberg. „Alături de Jungheinrich îmi doresc să devin pilotul raliului către e-mobilitate.”

 Jungheinrich a mizat încă de la început pe mobilitatea electrică, fiind un pionier și inovator în domeniul tehnologiei Li-ion. În urmă cu zece ani, Jungheinrich a fost primul producător de echipamente logistice din lume care a pus pe piață un utilaj de serie cu tehnologie litiu-ion.

„Aspirația noastră pentru sustenabilitate ne-a apropiat de Nico Rosberg”, explică Dr. Brzoska. „Nico dă imagine dedicării și muncii noastre. Mai mult decât atât, vrem să dezvoltăm împreună idei noi și să colaborăm pentru găsirea unor soluții și aplicații concrete în domeniile echipamentelor electrice, eficienței energetice și sustenabilității, pentru a defini imaginea depozitului viitorului. Împreună cu Nico Rosberg, noul nostru ambasador de brand, vom face ca acest angajament asumat în fața clienților și a publicului să devină inima activității noastre.”