Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Potrivit unui sondaj inițiat de Genesis Property, unul dintre cei mai importanți proprietari, dezvoltatori și operatori de clădiri de birouri clasa A din România, peste jumătate dintre angajați, 52% preferă ședințele online să fie înlocuite cu întâlniri în persoană. Mai mult, același sondaj arată că 40,3% dintre respondenți aleg să participe la ședințele online tot de la birou.

Sondajul realizat în aprilie, arată că 53% dintre angajați participă la ședințele online de acasă, alți 40,3% preferă biroul, iar peste 4% mărturisesc că s-au alăturat întâlnirilor online din grădina lor sau de afară, în timp ce 1,3% din cafenele, 0,8% din biblioteci și 0,5% chiar din cantine.

„Suntem mereu atenți la schimbările din piața muncii, iar rezultatele studiului nostru cel mai recent arată că angajații sunt tot mai deschiși să socializeze, să interacționeze și să lucreze eficient în birou, având întâlniri față în față. Mulți angajați ar prefera să vină mai des la birou pentru a separa mai bine viața personală de timpul petrecut la serviciu, ceea ce a fost dificil în ultimii ani lucrând de acasă.”,

a declarat Marcela Stancu, Community Manager, Genesis Property.

În fiecare săptămână, aproape un sfert dintre respondenți petrec între două și opt ore în ședințe online, 7,2% alocă între opt și 12 ore acestui tip de întâlniri, iar 5,6% sunt blocați în astfel de ședințe mai bine de peste 12 ore.

De asemenea, 37,5% dintre angajații ar veni mai des la birou pentru a separa viața personală de locul de muncă, 31% pentru un plus de socializare, 21,5% pentru mai multă eficiență, 6% pentru lucru neîntrerupt și 4% pentru mai puține ședințe online. Sondajul Genesis Property privind starea de bine la locul de muncă a fost realizat la nivel național prin intermediul platformei iVox, pe un eșantion total de 1.307 utilizatori de internet din România. Aproximativ 52% dintre participanți sunt de gen feminin, iar peste 42% au un venit net de peste 4.000 de lei.

„Rezultatele sondajului au mai relevat un aspect care combină riscul cu scăderea eficienței – mai mult de un sfert dintre angajați recunosc că participă la întâlniri online din mașină sau în timp ce călătoresc cu mijloacele de transport în comun. Pentru a rezolva toate aceste provocări și nevoi, ne concentrăm asupra dezvoltării conceptului YUNITY Park, care se aliniază cu tendințele actuale de lucru și cu noile preferințe ale angajaților.”,

a completat Marcela Stancu.