Vrei să fii la curent cu ultimele noutăți? Abonează-te la newsletter.
In urma informatiei ca, in prima jumatate a anului, Renault a vandut 37.540 de masini electrice Zoe in Europa, cu aproximativ 50% mai multe ca anul trecut, ceea ce face din acesta cel mai bine vandut vehicul electric din Europa, David Leggett, analist auto la GlobalData, a spus ca segmentul vehiculelor electrice apare ca unul dintre putinii castigatori in urma impactului grav Covid-19 asupra sectorului auto si a pietelor auto decimate.
„Cu aproximativ 11.000 de Zoe comandate in Europa in iunie, se pare ca stimulentele guvernamentale continuate in tarile europene – in special in Franta si Germania – vor insemna ca iulie a fost o luna buna si pentru acest model. Cresterea vanzarilor pentru Zoe electric este o veste foarte buna pentru Renault intr-un moment in care vanzarile de masini conventionale sunt in scadere. Mai mult decat atat, producatorul a fost inteligent sa investeasca in tehnologia motorului auto, cu un acumulator de baterii de mare capacitate si un motor de noua generatie pentru a-i spori performanta. Dupa ceea ce mi s-a parut o asteptare foarte lunga pentru ca vanzarile de vehicule electrice sa decoleze, Renault pare bine plasat pentru a beneficia de cresterea vanzarilor de masini electrice atat pe termen scurt, cat si pe termen lung.”
In urma rapoartelor conform carora acum este putin probabil sa se creeze o schema care sa stimuleze vanzarile de vehicule din Marea Britanie, Calum MacRae, analist auto la GlobalData, a explicat ca, in urma cu doar cateva zile, se parea ca o schema de stimulare de 6.000 de lire sterline pentru achizitionarea de masini noi era aproape de a fi anulata, dar se pare ca Trezoreria are in vedere un pachet mai larg de stimulare fiscala care va anula stimulentele specifice pentru sectorul de autovehicule. "Rationamentul este ca o schema de stimulare care se concentreaza pe vehiculele electrice ar fi mai mult de folos pentru producatorii de vehicule din afara tarii decat pentru cei locali. Desi acest argument este adevarat, el ignora prezenta pe termen lung a Nissan pe piata automobilelor electrice."
Mai mult, acest punct de vedere ignora faptul ca sectorul auto este o parte extrem de eficienta a economiei pentru a injecta stimulente fiscale datorita angrenajelor sale ridicate. Cu alte cuvinte, banii cheltuiti in sectorul automobilelor se indreapta mai repede catre alte parti ale economiei. „Ultimele rapoarte aduc mai multa incertitudine in economie si pe piata automobilelor. Increderea consumatorilor este deja puternic erodata si fragila. Prognoza GlobalData pentru vanzarile de vehicule usoare in Marea Britanie este de 1,88 de milioane. Daca nu este introdus un astfel de stimul, este greu de crezut ca piata din Marea Britanie recupereaza mult peste scaderea de 51% inregistrata anul trecut."
Acest website foloseste cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a-ti imbunatati experienta pe website tinand minte preferintele tale de navigare. Apasand pe butonul accept iti dai acordul pentru folosirea tuturor cookie-urilor.
Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browser-ul dvs., deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului. De asemenea, folosim cookie-uri terțe care ne ajută să analizăm și să înțelegem cum utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browserul dvs. doar cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri. Dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri poate avea un efect asupra experienței dvs. de navigare.
Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu“cookie”) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard-disk-ul utilizatorului).