Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Comerțul electronic a cunoscut o creștere semnificativă, în special, în ceea ce privește cererea pentru accesorii de grădinărit și timp liber. Printre companiile care au beneficiat de acest trend se numără FUXTEC GmbH din Herrenberg, Germania. Aceasta își comercializează produsele în principal prin propriul magazin online și alte platforme digitale. Pentru livrarea eficientă a produselor sale de sezon, FUXTEC colaborează cu firma de logistică Gebrüder Weiss.

La centrul logistic Fusion din Simmozheim, care se întinde pe 12.000 de metri pătrați, aproximativ 20 de angajați se ocupă de procesarea rapidă și eficientă a comenzilor. În fiecare zi, Gebrüder Weiss livrează produse ambalate către centrul logistic din Esslingen, lângă Stuttgart. După o verificare amănunțită de rutină, aceste produse sunt gata de expediere către clienți.

„Sprijinim FUXTEC în Germania de un an și jumătate. Acum gestionăm aproape 10.000 de expedieri pe an, cu până la 100 de pachete pe zi în sezonul de vârf al primăverii.”, a explicat Jochen Gonser, director adjunct al filialei Gebrüder Weiss din Esslingen, lângă Stuttgart. Folosind o rețea densă de depozite proprii și locații partenere, Gebrüder Weiss livrează produsele FUXTEC la ușă în termen de 24 de ore de la plasarea unei comenzi în Germania și în termen de 48 de ore în restul Europei.

„Livrarea fiabilă este cel mai important factor în comerțul electronic”, explică Steffen Cless, șeful departamentului de logistică de la FUXTEC. Clienții FUXTEC pot verifica în orice moment stadiul livrării pe portalul myGW al Gebrüder Weiss. În prezent, 98% dintre recenziile clienților de pe site-ul Fuxtec.de sunt cotate cu cinci stele.