Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Transportul de marfă al viitorului este simplu, digital și modern. Ministerul bavarez al locuințelor, construcțiilor și transporturilor a prezentat această viziune într-un concept de transport de marfă pentru Bavaria, împreună cu reprezentanți ai industriei și ai autorităților locale. Noul concept a fost prezentat vineri, 26 ianuarie, la München de ministrul bavarez al transporturilor, urmat de o discuție cu reprezentanți ai industriei, precum Asociația bavareză de transport și logistică (LBT), Asociația bavareză a expeditorilor de mărfuri (LBS) și profesori de la Universitatea de științe aplicate din Würzburg-Schweinfurt (THWS).

“În Bavaria, transportul de marfă funcționează deja excelent. Cu toate acestea, creșterea constantă a volumelor de transport și impactul asupra mediului aferent ne pun în fața unor provocări. Cu conceptul nostru de transport de marfă bavarez, dorim să asigurăm transportul de mărfuri pentru viitor și să facem transportul și mai eficient și mai durabil”, a declarat ministrul transporturilor, explicând obiectivele conceptului. Trei puncte au fost esențiale în discuție: nevoia unei infrastructuri bune, o legătură digitală a transporturilor și personal specializat. Conceptul de transport de mărfuri va sta la baza activității nemțești în următorii ani.

Conceptul de transport de marfă este împărțit în trei domenii de acțiune:

Incepand cu e-CMR si TIR digital, Turcia se alatura tarilor vecine pentru a crea un coridor de digitalizare a transportului rutier intre Asia si Europa. Localizata strategic pentru comertul mondial ca un centru-cheie de tranzit intre Est si Vest, Turcia este cea mai noua tara care opteaza pentru notele de transport digital, odata cu aderarea la protocolul e-CMR.
Decizia urmeaza proiectului pilot de succes de anul trecut privind operatiunile digitale TIR intre Turcia si Iran si marcheaza un pas important pentru adoptarea globala a sistemelor digitale de transport si logistica, inclusiv pentru tranzitul vamal. Oferind avantajele reducerii costurilor prin introducerea si schimbul de date mai rapid si mai transparent, angajamentul Turciei fata de e-CMR consolideaza eforturile regionale mai extinse.
 

Grecia a lansat o operatiune pilot national in 2017, cu scopul de a continua extinderea. Romania a intensificat recent ritmul de aderare, in timp ce Bulgaria – care a aderat deja la protocolul aditional – spera sa puna in aplicare in curand e-CMR. Aderarea Iranului a fost anuntata in noiembrie anul trecut, iar guvernele rus si moldovean au adoptat recent decrete privind aderarea la e-CMR.
Turcia recunoaste ca e-CMR va sprijini eficienta lanturilor logistice pentru a permite fluxul de marfuri sa fie simplificat si mai sigur.