Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

DB Schenker construiește treptat o flotă de vehicule electrice cu pile de combustie (FCEV) alimentate cu hidrogen, în cooperare cu compania de leasing Hylane. Hylane aparține companiei de asigurări DEVK și dezvoltă soluții pe bază de hidrogen în sectorul logistic. Cooperarea dintre cele 2 companii a început în urmă cu aproximativ 2 ani și, potrivit Hylane, vizează un concept de leasing la 360 de grade, precum și dezvoltarea unei combinații de caroserie mobilă – camion – remorcă care să poarte tipul de caroserie mobilă standard de 7.820 mm.

Teste reale  începând cu 2023

Pentru transportul pe distanțe lungi, DB Schenker vede mai multe avantaje în camioanele alimentate cu pile de combustie în comparație cu vehiculele electrice cu baterii: Sarcina utilă maximă este mai mare, autonomia este mai mare, iar procesul de realimentare este comparabil cu cel al vehiculelor diesel.

Compania spune că intenționează să înceapă testele de teren pe câteva rute selecționate cu clienți selectați la începutul anului 2023 și să extindă și să comercializeze sistemul începând cu al treilea trimestru al anului 2023, în funcție de factori precum infrastructura de hidrogen și acceptarea pe piață. Compania își propune să fie neutră din punct de vedere al emisiilor de dioxid de carbon până în 2040, iar utilizarea hidrogenului verde este un element-cheie.

Renault Trucks a organizat pe 23 martie o conferință de presă online în cadrul căreia președintele companiei, Bruno Blin, a prezentat o imagine de ansamblu a anului trecut, cu dificultățile, dar și cu realizările sale, și a anunțat că în 2021 vor fi înnoite gamele de camioane T pentru transport pe distanțe lungi și C și K pentru construcții, care vor oferi o productivitate și mai mare și un consum redus de combustibil, deci și emisii mai mici de CO2, în beneficul companiilor utilizatoare, alături de confort și siguranță mai bune, pentru a fi atractive și din perspectiva șoferilor. Aceasta este cea mai mare investiție a producătorului francez din 2013 încoace, când a revizuit complet toate modelele sale.

Pe 29 martie comunitatea jucătorilor Euro Truck Simulator 2 va putea vedea modelul T 2021 sub un văl roșu, în fața dealerului Renault Trucks din cadrul acestui joc video de simulare a conducerii de camioane, și până când se va ridica vălul producătorul va organiza, pe rețelele sale sociale, diverse competiții cu premii.

Iar pe 6 aprilie, ora 18.00 CET, noile modele vor fi prezentate în premieră – pe contul SCS Software Twiytch, unde va avea loc și o întâlnire cu directorul de design al companiei, Paul Daintree – tot în jocul video Euro Truck Simulator 2, apreciat de peste 9 milioane de utilizatori din întreaga lume. Astfel, cei interesați vor beneficia de o experiență virtuală de condus, în care vor putea vedea noul design exterior, noua poziție la volan și noua arhitectură a cabinei.