Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Anunţam săptămâna trecută că şoferii companiilor străine de transport, deşi nu au restricţii la intrare în Italia, vor trebui să deţină asupra lor o declarație pe propria răspundere, în care să motiveze necesitatea de a munci în Italia. Revenim cu precizarea că declaraţia se poate descărca aici, potrivit recomandării făcute de Quehenberger Logistics şoferilor subcontractorilor lor.

Reamintim, de asemenea, că celor care au stat sau au tranzitat în ultimele 14 zile o serie de țări cu risc sporit de Covid-19 (Armenia, Bosnia Herțegovina, Kosovo, Macedonia de Nord, Moldova și Muntenegru), li se permite să rămână în Italia pentru cel mult 120 de ore, în cazul în care transporturile au destinație pe teritoriul italian, sau doar 36 de ore, în cazul tranzitului.

Menţionăm că anumite regiuni au stabilit restricții punctuale pe timp de noapte, limitând circulaţia: Lombardia, între orele 23:00 şi 05:00, Campania (23:00 – 05:00), Latium (24:00 – 05:00), Piemont (23:00 – 05:00), Sicilia (23:00 – 05:00) şi Calabria, între orele 12:00 – 05:00.

Dacă pentru şoferii italieni nu există probleme în a intra din transport internaţional pe teritoriul Italiei, în cazul angajaților companiilor străine este necesară redactarea unei declarații pe propria răspundere care să dovedească nevoia de a munci în Italia, dar și anunţarea intrării acestora către Departamentul de Prevenire din cadrul Direcţiei locale de sănătate, în funcție de locul de intrare în ţară.

Mai mult, potrivit Uomini e Trasporti, celor care au stat sau au tranzitat în ultimele 14 zile o serie de țări cu risc sporit de Covid-19 (Armenia, Bosnia Herțegovina, Kosovo, Macedonia de Nord, Moldova și Muntenegru), li se permite să rămână în Italia pentru cel mult 120 de ore, în cazul în care transporturile au destinație pe teritoriul italian, sau doar 36 de ore, în cazul tranzitului.