Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

ATP Trucks Automobile extinde gama Truston, lansată în 2019, adăugând autoșasiului 8×4 – care primește acum și primul facelift – un autotractor de 480 CP, cu variante de cabină de zi și înălțată. Primul autotractor 4×2 high roof a ieșit de pe linia de producție și intră în procesul de testare în vederea omologării.

Cu o activitate de peste 25 de ani în domeniul auto, ATP Group și-a dezvoltat în ultimii ani segmentul de producție auto. În 2019, ATP Trucks lansa pe piață primul model Truston 8×4, 430 CP – autobasculată și autobetonieră. În prezent, portofoliul diversificat repoziționează ATP Group ca și integrator de produse și sisteme pentru mobilitatea persoanelor și produselor. “Toate cele 50 de camioane produse de noi pânâ în prezent au fost vândute. Pe acest segment am înregistrat o cifră de afaceri de 4,3 milioane euro. Etapa face lift ne găsește fără camioane în stoc, însă cu peste 100 de comenzi ferme din partea clienților. Truston este soluția excelentă nu doar în cariere și balastiere, ci și în domeniul construcțiilor de drumuri, civile, hidrotehnice. Am livrat camioanele noastre spre clienți care acoperă toate aceste segmente de activitate”, a declarat Lucian Varga, Directorul General al ATP Trucks.

Cea mai importantă caracteristică a Truston rămâne rezistenţa. Varianta 8×4 este construită pe două profile în C, 8 + 7 mm, puse unul într-altul, ceea ce crește semnificativ rezistența șasiului. Sistemul de suspensie include arcuri cu 11 foi pe față (25 cm) și 13 foi pe spate (30 cm). Motorul este produs de Weichai, numarul 1 mondial la vânzarea de motoare comerciale diesel de peste 6.000 cmc.

Încă de la primul model Truston, conceptul producătorului ATP Trucks s-a orientat spre nevoile șoferului: fie că a fost vorba despre claritatea și simplitatea instrumentelor de bord, fie despre elemente de confort aduse în dotarea standard. “Pe măsură ce am avansat cu producția și mai ales cu vânzarea, ne-am dat seama că putem mai mult. Dacă pe piața de profil se practică dotarea camioanelor cu cabine simple și ieftine, iată că noi putem să asigurăm cabine moderne, de top, fără depășirea bugetelor”, a mai menționat Lucian Varga.

Lucrând la procesul de înnoire și dezvoltare a portofoliului, ATP Trucks punctează și ieșirea de pe linia de producție a primul autotractor Truston 4×2, echipat cu motor WP13.480E63 Euro 6 (Powered by Weichai) și o cutie manuală de viteze sau, opțional, una automată – AMT (Automatic Mechanic Transmission). Șasiul vine pe profilul de 9mm. Axe față: 7,5 t, axe spate: 13 t, rezervor 600 l. Sistemul de frânare este produs cu tehnologie Wabco. “Autotractorul a venit ca răspuns la cererea pieței, pretabil segmentului construcţii,  transport mărfuri speciale dar și generale. Experiența noastră s-a consolidat o dată cu producția și comercializarea primelor produse Truston foarte bine asimilate în piață și iată că am avut nevoie de mai puțin de 2 ani pentru a veni cu un nou produs”, a adăugat Lucian Varga.

Cei care doresc să vadă camioanele Truston produse de ATP Trucks Automobile și aflate încă pe stocul firmei sunt invitați vineri, 28 august, şi sâmbătă, 29 august, la sediul firmei din Baia Mare.

Acest an de la lansarea Truston a reprezentat o perioadă plină de provocări, așa cum o caracterizează Lucian Varga, directorul general al companiei, dar acum „putem anunța că am înregistrat rezultate foarte bune. Produsul a fost primit cu încredere şi, chiar dacă ne-am confruntat cu blocajele generate la nivel mondial de pandemia Covid-19, suntem încrezători că produsul pe care îl asamblăm 100% în România este un răspuns la nevoile specifice ale clienților noștri. De aceea, continuăm să inovăm și să îl adaptăm la situațiile practice de pe șantierele din țara noastră.

ATP Trucks Automobile a înregistrat, prin dealerul ATP Motors, vânzări de peste 2,8 milioane de euro în primul an de după lansarea camionului Truston, livrând deja integral primul lot de basculante și betoniere. Al doilea lot de 30 de unităţi, aflat în producţie la începutul lui 2020, a fost finalizat integral şi numeroase autovehicule au fost deja livrate și sunt la lucru. Cu acest nou lot, producătorul a îmbunătățit atributele celor două variante inițiale, astfel că, pe lângă modificarea benei pentru a putea fi folosită în lucrările de turnat asfalt și o mai bună fixare a acesteia în timpul deplasării fără încărcătură pe teren accidentat prin sisteme de prindere din aluminiu, bena este prevăzută și cu o prelungire superioară care are rolul de a proteja cutia de viteză în timpul încărcării.

Truston este disponibil cu basculantă de 20 mc, din tablă Hardox, cu geometrie ce conferă rezistență sporită, pentru aplicații în cariere și balastiere și pentru transport în domeniul construcțiilor, sau cu betonieră de 10 mc, tot din tablă Hardox. Camionul este accesibil și fiabil și se caracterizează prin rezistență superioară a componentelor, care duce la o durabilitate sporită a ansamblului şi la costuri de mentenanţă reduse. Noul vehicul este construit pe două profile în C, unul de 7 mm și unul de 8 mm, puse unul într-altul, ceea ce crește semnificativ rezistența șasiului.

Clienții ATP Motors pot apela și la finanţare flexibilă prin leasing – deoarece Raiffeisen Leasing a inclus Truston în programul său special de finanţare adresat producătorilor români – dar și la serviciul de trade-in, în condiţii foarte avantajoase, oferind ca avans autoturisme, utilitare sau camioane, iar în cazul unor contracte de prestări servicii sau alte aplicaţii cu perioadă determinată pot opta pentru a returna autospeciala, contra unei valori reziduale clare stabilite la livrarea acesteia (buy-back).

În plus, clienții mai beneficiază de accesorii disponibile online prin E-shop, de specializarea şoferilor pentru reparaţii simple în şantier, de servicii de mentenanţă şi reparaţii în centre autorizate, de asistenţă în service caroserie cu decontare directa a asigurărilor și de servicii specializate de consultanţă pentru vânzare.