Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Compania FAN Courier, liderul pieței de curierat din România, a anunțat achiziția a încă 1.000 de lockere FANbox, extinzând astfel rețeaua la 2.000 de unități în toată țara. Această decizie vine ca urmare a creșterii interesului clienților față de metoda de livrare prin lockere și a cererilor primite din partea clienților și partenerilor pentru instalarea acestora în toate orașele țării.

În octombrie 2022, FAN Courier a lansat investiția în propria rețea de lockere FANbox, estimată inițial la 10 milioane de euro și planificată să fie dezvoltată în etape. Datorită succesului înregistrat de la început, compania a decis să extindă rețeaua și să instaleze încă 1.000 de unități. Lockerele FANbox prezintă mai multe avantaje atât pentru companie, cât și pentru clienții finali.

Aceste lockere vor fi amplasate la nivel național, astfel încât serviciul să fie disponibil pentru un număr cât mai mare de persoane. Ele sunt destinate primirii și expedierii de colete, precum și pentru returnări, și sunt concepute pentru clienții care doresc mai multă flexibilitate și eficiență în organizarea timpului. Lockerele pot fi găsite în apropierea locuințelor, locurilor de muncă, zonelor comerciale și în alte locuri convenabile pentru utilizatori.

Prin utilizarea serviciului de livrare FANbox, clienții beneficiază de mai multe avantaje, printre care tarife de livrare mai mici decât la livrarea door-to-door, posibilitatea de a plăti rambursul cu cardul, de a depune retururile direct la locker și de a efectua trimiteri între persoane fizice în regim non-stop. AWB-ul electronic poate fi completat fără a fi nevoie să fie printat și aplicat pe colet. Lockerele pot primi și expedia colete și plicuri cu o greutate de maximum 30 de kg.

Pentru a permite livrarea prin rețeaua de lockere FANbox, FAN Courier a implementat un mecanism de înrolare dedicat magazinelor online. Retailerii interesați primesc documentația tehnică și suportul necesar pentru integrarea în sistemul de lockere. După înrolare, clienții magazinelor online pot selecta opțiunea de livrare la FANbox pentru produsele comandate, iar termenul de ridicare este de 72 de ore. Magazinele online care încheie un contract cu FAN Courier pentru sistemul de lockere pot oferi clienților beneficii complete, atât în ceea ce privește primirea, cât și expedierea produselor.

Pentru găzduirea lockerelor, FAN Courier invită persoanele interesate să trimită o solicitare la adresa fanbox@fancourier.ro. Compania are criterii de selecție pentru spațiile destinate găzduirii lockerelor, care iau în considerare următoarele aspecte: locații de interes pentru clienți, cu trafic pietonal intens, vizibilitate crescută, acces facil și prevăzute cu o sursă de curent. Echipa dedicată FAN Courier va vizita locația propusă și, în cazul în care aceasta îndeplinește criteriile de eligibilitate, se va lua decizia de instalare a lockerelor.

„În cei 25 de ani de activitate am fost tot timpul atenți la clienți, la nevoile lor, astfel că multe dintre soluțiile implementate de FAN Courier au venit ca răspuns la aceste nevoi. Succesul rapid al lockerelor instalate în primele luni de la startul investiției ne-a determinat să continuăm ritmul de instalare în toată țara. Avem încredere că lockerele reprezintă o soluție eficientă pentru toți cei implicați – retaileri, curieri și destinatari. Cu ajutorul rețelei de lockere creștem independența clientului final – care nu mai este nevoit să fie la adresă pentru primirea coletului, mărim productivitatea curierilor noștri și contribuim la protejarea mediului înconjurător – un curier poate livra un număr crescut de expediții și poate prelua și retururile de la aceeași unitate efectuând un singur drum cu mașina.”,

a declarat Adrian Mihai, CEO FAN Courier.
Ritmul productiei de vehicule comerciale din fabricile spaniole se recupereaza treptat, insa cifrele raman in continuare in urma celor raportate anul trecut in aceeasi perioada, arata Transporte Profesional.
Cu 210.880 de unitati produse, scaderea din iunie a numarului total de vehicule fabricate a fost de 19,2%, ceea ce face ca cifra cumulata in prima jumatate a anului sa fie redusa cu 37,8%, cu 955.763 de vehicule asamblate.
Productia de vehicule comerciale usoare a scazut in iunie cu 5,19% (23.268 de unitati ), iar cea a vehiculelor comerciale medii si grele a scazut cu 5,85% (19.777 de unitati). Astfel, in primul semestru cererea a scazut cu 35,32% (99.395 unitati) in cazul autoutilitarelor usoare si cu 32,78% in cazul celor medii si grele (84.606 unitati).
In ceea ce priveste exporturile, 20.207 de vehicule comerciale usoare (-3,10%) si 12.224 de vehicule grele (+ 3,23%), au parasit fabricile spaniole in ultima luna, ceea ce a dus ca in primele sase luni cifrele cumulate sa fie de 87.026 de unitati usoare (-34 ,37%), respectiv de 49.759 de unitati medii si grele (-28,94%).