Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Urgent Cargus anunță o nouă identitate vizuală și schimbarea numelui din Urgent Cargus în Cargus. Compania a investit peste 10.000.000 EURO în 2020 doar în infrastructură și tehnologie de curierat.

Procesul de rebranding este văzut ca un element important al strategiei internaționale de expansiune și dezvoltare a companiei, care, pe lângă noul nume, are și noi atribute care îi vor ghida activitatea. Cargus va pune grija, siguranța, promptitudinea și calitatea în centrul proceselor sale operaționale, împreună cu expertiza companiei și poziția solidă pe piața serviciilor de curierat.

„Cargus este brandul care întărește noua direcție strategică a companiei și prin care dorim să ne comunicăm obiectivele cât mai eficient posibil: să fim alături de partenerii noștri pas cu pas și să le oferim soluții care să răspundă nevoilor lor rapid și în siguranță. Continuăm să îmbunătățim calitatea serviciilor prin integrarea de noi produse și dorim ca noua poziționare să se alinieze la misiunea și valorile pe care le promovăm. De asemenea, rebrandingul este menit să consolideze încrederea clienților noștri, siguranța că beneficiază de servicii de înaltă calitate, dezvoltate de un jucător important pe piața de curierat din România”, detaliază Jaroslaw Sliwa, CEO Cargus.

Cargus a anunțat, de asemenea, planurile de adaptare la nevoile actuale ale pieței și de îmbunătățire a serviciilor sale în următorii ani. Compania a investit peste 10.000.000 EURO în 2020 doar în infrastructură și tehnologie de curierat. Cea mai mare parte a investițiilor s-a concentrat pe eficientizarea proceselor operaționale, deschiderea unui nou centru de sortare în Timișoara, un proiect de extindere a capacităților în București și investiții în tehnologie.

„Dezvoltarea continuă a sectorului de comerț electronic din România și a comportamentului consumatorilor față de cumpărături au generat noi standarde și fluxuri comerciale și credem că și companiile de curierat trebuie să investească constant pentru a se alinia acestor cerințe. Ca unul dintre liderii companiilor de curierat, Cargus face investiții semnificative în capacitatea sa de sortare și livrare pentru a asigura cel mai bun serviciu posibil clienților noștri ”, a declarat Jaroslaw Sliwa, CEO Cargus.

O zonă strategică de investiții pentru Cargus în acest an a fost centrul de sortare din Timișoara, care funcționează ca un punct de acces pentru coletele internaționale în rețeaua companiei iar ca reacție la noile realități setate de piață, Cargus a anunțat în octombrie 1.000 de locuri noi de muncă, dorindu-și extinderea semnificativă a echipei sale de 5.000 de angajați și parteneri.

Urgent Cargus recrutează peste 1.000 de persoane la nivel naţional pentru a face față volumelor în creștere. Compania are deja peste 5.000 de angajați și colaboratori, curieri și personal în hub-urile si depozitele din întreaga țară. Campania de recrutare a început în luna octombrie.

Posturile sunt deschise în Bucureşti, dar şi în alte oraşe din ţară, în toate localitățile în care se află depozite Urgent Cargus . Cele mai multe poziţii de curieri și sortatori sunt deschise în orașele București, Brașov, Timișoara, Arad, Oradea, Sibiu, Cluj, Iași, Constanța, mai exact, peste 700. Numărul mare de angajări vine în contextul în care volumele companiei au suferit creșteri de peste 33% în perioadele de pandemie și izolare (aprilie iunie 2020 vs. aprilie-iunie 2019), arată compania într-un comunicat. De asemenea, compania se pregătește pentru Black Friday, cea mai mare campanie de discounting organizată în România, care promite să fie și anul acesta un vârf atât pentru retaileri, cât și pentru serviciile de curierat.

Contextul recent a produs schimbări semnificative în ceea ce privește dimensiunea și structura volumelor gestionate de Urgent Cargus, incertitudinea generată de contextul COVID-19 determinând consumatorii să se concentreze pe cumpărturile online. Ne apropiem cu pași repezi de vârful anual generat de volumele înregistrate de companiile de curierat, motiv pentru care continuăm să investim în eficientizarea proceselor operaționale și îmbunătățirea calității serviciilor prin consolidarea echipei”, a declarat Diana Gheorghe, Director de Operațiuni în cadrul Urgent Cargus.

Urgent Cargus estimează că anul acesta numărul comenzilor și livrărilor generate de Black Friday va depăși cu peste 65% volumele transportate într-o lună obișnuită de activitate în contextul actual și cu peste 35% rezultatele înregistrate în urma campaniei de anul trecut. Compania și-a pregătit și anul acesta infrastructura pentru a onora în cel mai scurt timp comenzile clienților.