Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Adevărata presiune pe capacitatea de livrare încă nu a fost atinsă, urmează să o vedem după a doua jumătate a anului, chiar pe final, odată ce producția va crește și vor apărea livrări programate. Din cele două Americi și până în Africa, din Asia și până în Europa, discuțiile din cadrul summit-ului virtual „Makers & Movers – Cold Chain 2021“ organizat de Alcott Global, la începutul lunii februarie, au vizat transferul și rețeaua de parteneriate necesare pentru livrarea vaccinurilor, coordonarea lanțului de aprovizionare de la cerere până la livrare și trasabilitatea în timp real, alături de impactul asupra pacienților.

Leonora Lim, vice-președinte Life Sciences & Healthcare DHL Asia Pacific, consideră că în acest stadiu, când încă vaccinurile abia încep să fie aprobate și produse, problema capacității este gestionabilă. „Cea mai mare îngrijorare pentru mine este situația transportului maritim, unde vedem congestii în porturi, deficit de echipamente, iar toate aceste probleme împing clienții de pe maritim pe aerian, ceea ce poate cauza o situație“. Prezent la evenimentul Makers & Movers – Cold Chain 2021organizat de Alcott Global, Michael Culme-Seymour, consultant în cadrul Forumului Economic Mondial, a reamintit de interesul și publicitatea covârșitoare mass media în fața provocărilor logistice generate de limitările de capacitate, a declarat că UNICEF, însărcinat cu cea mai mare livrare către 20% din populația lumii în cadrul planului Covaxx, este cel mai mare cumpărător și coordonează logistica a 2 miliarde de vaccinuri împotriva tuturor tipurilor de boli în fiecare an. „Nu este cu adevărat nimic nou. Infrastructura este acolo, știința este acolo”, a afirmat acesta, punând accent pe specificitatea temperaturii scăzute în cazul vaccinului Pfizer-BioNTech. „Ceea ce am văzut îmi amintește de cursa către Lună, companiile farmaceutice și țările care concurează pentru cine scoate prima vaccinul. Iar când acesta ajunge să fie livrat, are parte de o acoperire media întocmai ca un star rock. Deci cred că provocările vor fi când vaccinul va fi o normalitate și va crește în volume.“

O opinie diferită în privința capacității disponibile la acest moment a avut-o Andrea Gruber, reprezentantul IATA, care crede că lanțul de aprovizionare trebuie privit de la un capăt la celălalt. „Cu siguranță că astăzi este o problemă de capacitate și de conectivitate. Mult zboruri sunt ținute la sol și astfel capacitatea de distribuție este redusă. Încă de anul trecut, IATA a cerut o colaborare și o comunicare mai intensă, critice pentru asigura un flux continuu“, a spus Andrea Gruber.

Invitații la discuții au anticipat un vârf în următoarele 6-12 luni, atunci când va veni adevărata provocare deoarece volumele vor crește, mai ales că există perspectiva ca vaccinul să necesite o doză anuală. „În șase luni am putea avea 10-20 de producători, vaccinul va ajunge pe mare, vom avea zboruri cargo programate. Marea majoritate a fost livrată în țări cu infrastructură bună și last mile va fi o provocare în țări unde nu există infrastructură“, a explicat Culme-Seymour. Procesele de coordonare între actorii implicați în supply chain-ul vaccinului se vor armoniza odată ce trece curba legată de rapiditatea cu care este distribuit la momentul de față, crede și Rob Walpole, vice-președinte Delta Cargo.

Foto: Hexa Foundation

Makers & Movers – Cold Chain 2021 – Global Access and Distribution of Covid-19 Vaccine va avea loc online, în data de 4 februarie 2021, iar întregul conținut va rămâne disponibil participanților înregistrați, până la data de 25 februarie 2021. Summit-ul virtual este cel mai nou eveniment marca Alcott Global, companie de recrutare axată pe lanțul de aprovizionare și industria logistică. Tranzit este partener media.

Summit-ul va reuni reprezentanți din domeniul corporativ, non-corporativ, ONG, și guvernamental, propunându-și crearea unei platforme propice pentru împărtășirea diverselor puncte de vedere, o platformă de învățare și  generare de idei și soluții mai eficiente în abordarea distribuirii vaccinurilor împotriva Covid-19. Prezentările keynote și panelurile de discuții vor aduce în prim plan 29 de prezentatori, printre care Bijay Singh Global Head, Healthcare Business Unit (DKSH), Turhan Özen Chief Cargo Officer (Turkish Airlines), Véronique Verheyen Head Vaccines (GSK), Mirko Senatore Head Global Supply Chain (Pfizer), Rob Walpole Vice President (Delta Cargo), Scott C. Ratzan Co-Lead CONVINCE – Covid-19 New Vaccine Information, Dr. Hanane Becha Transport & Logistics Vice Chair (UN/CEFACT), Jan Hoffmann Chief, Trade Logistics Branch DTL (UNCTAD), Christina Yi, Chief Operating Officer (COVAXX), Sherry Layton Chief Scientific Officer (BV Science), Nathan De Valck Chairman (Pharma.Aeroa) and Head Of Cargo Product & Network Development (Brussels Airport), Daniel Rodriguez Director, Procurement & Supply Management (PAHO/WHO), Arnaud Bernaert Head of Global Health and Healthcare (World Economic Forum),șiJaisey Yip General Manager Cargo (Changi Airport Singapore).

Din punct de vedere al conținutului, discuțiile vor vizat transferul și rețeaua de parteneriate necesare pentru livrarea vaccinurilor, coordonarea lanțului de aprovizionare de la cerere până la livrare, vizibilitatea în timp real a transferurilor și livrărilor vaccinurilor cu ajutorul diverselor programe software, alături de impactul asupra pacienților.

Peste 1500 de profesioniști în industriile lanțului de aprovizionare și profesioniști însărcinați cu distribuirea vaccinurilor pe întreg mapamondul s-au înregistrat pentru a participa la summit. Agenda evenimentului include șase demonstrații ale soluțiilor logistice oferite de sponsorii evenimentului, pe lângă prezentările keynote și paneluri de discuții. Platforma virtuală unde se va desfășura summit-ul, pune la dispoziția participanților un spațiu de întâlniri / ședințe online, bazat pe interese comune și funcția participanților (accesul este restricționat).

Evenimentul îl are ca sponsor principal pe DKSH.  DHL, Maersk, THERMO KING, EMERSON, ARAMEX, Quincus și s.lab sunt parteneri Gold ai evenimentului, iar B Medical Systems, Controlant, Globe Tracker, Roambee, și Tive sunt sponsorii Silver ai summit-ului.

Cool Logistics este o companie britanică ce oferă soluții de afaceri și colaborare de înaltă calitate pentru profesioniștii din lanțul de aprovizionare, logistică și transport pe piețele internaționale perisabile, și este partenerul organizator al summit-ului Makers & Movers – Cold Chain 2021.

Singapore International Chamber of Commerce sprijină evenimentul în calitate de community partner. Summit-ul este acreditat de  International Supply Chain Education Alliance (ISCEA), prin urmare, profesioniștii în lanțul de aprovizionare, certificați de către ISCEA, vor obține PDUs prin participarea la eveniment.

Tranzit este partener media al evenimentului Makers & Movers – Cold Chain 2021 – Global Access and Distribution of Covid-19 Vaccine. Summitul are acoperire media în 32 de publicații. Editori Bloomberg, BBC, CNN, The Washington Post, ALJAZEERA, LinkedIn și THE STRAITS TIMES vor fi prezenți la eveniment pentru a oferi acoperire mass-media pentru acest summit de mare interes.

Agenda completă și înregistrare aici – Makers & Movers – Cold Chain 2021 – Global Access and Distribution of Covid-19 Vaccine