Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Van Moer Logistics intră pentru prima dată în Germania odată cu achiziția Holtstieger GmbH. Pe de o parte, această achiziție deschide piața germană pentru Van Moer, dar importanța sa strategică este totuși și mai mare.

Holtstieger este o companie relativ mică, cu 20 de camioane și 5.000 m2 de spațiu de depozitare în Nettetal, la o aruncătură de băț de granița cu Olanda și Venlo. În 2020, compania a realizat o cifră de afaceri de 4 milioane de euro cu 30 de angajați. Holtstieger este specializată în principal în transportul de mărfuri paletizate în semiremorci cu prelată și ADR. Aceasta este specializarea pe care Van Moer Logistics o căuta. „Așa dorim să ne extindem serviciile pentru industria chimică și există multe companii chimice în zona Ruhr”, explică Jo van Moer, proprietar și CEO Van Moer Logistics. „Strategia noastră a fost întotdeauna să ne urmăm clienții. Astăzi acest lucru ne aduce în Germania, dar ambiția noastră este să servim acești clienți din mai multe locații internaționale. Achiziția Holtstieger este un început bun pentru afacerea noastră de transport din Germania, iar pe termen lung ne propunem să oferim acolo conceptul nostru de ghișeu unic, inclusiv depozitare și logistică cu valoare adăugată.”

Cu toate acestea, Jo van Moer nu ascunde faptul că acest spațiu suplimentar din Germania este strategic la un alt nivel: „Van Moer își poate extinde astfel grupul de șoferi, pentru că având în vedere următorul „Pachet Mobilitate”, trebuie să fim mai înarmați împotriva penuriei de şoferi care există în toate țările. În Belgia, ne confruntăm cu adevărat cu limitele pieței muncii; zeci dintre cele 500 de camioane ale noastre sunt oprite în fiecare zi pentru că pur și simplu nu găsim șoferi. Acum putem construi o rezervă suplimentară de șoferi în Germania, astfel încât să putem continua să garantăm serviciile noastre clienților noștri și societății. Vrem să evităm cu orice preț scene precum cele pe care le-am văzut în Marea Britanie”.

CTP si Van Moer Logistics isi extind colaborarea in CTPark Bucharest West, ajungand la aproximativ 20.000 m² de spatii logistice, situati intr-un depozit care va fi finalizat anul acesta.
Noul depozit este standard si a fost proiectat pentru a indeplini cele mai exigente norme in ceea ce priveste calitatea constructiilor si protectia mediului. Lucrarile de constructie pentru cladirea in care Van Moer Logistics va ocupa 20.000 m² au fost demarate anul trecut si au ca data de finalizare inceputul trimestrului al doilea din 2018. Printre caracteristicile depozitului se vor numara: sistemele de izolatie care cresc semnificativ nivelul de eficienta energetica; sistemul de iluminare artificiala la interior si exterior modernizat prin tehnologia Smart LED, precum si trape luminatoare situate in tavane, pentru a se asigura si lumina naturala.
 

Van Moer Logistics este deja chirias in CTPark Bucharest West, acesta utilizand un depozit de aproximativ 5.000 m² in fostul Mercury Logistics Park, acum parte a CTPark Bucharest West. Noul depozit este construit de cealalta parte a autostrazii A1, iar Van Moer Logistics se va muta integral, imediat dupa finalizare.