Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

… informează Transport Intelligence, care citează o declarație trimisă mai multor organizații de presă de către Vincent Clerc, CEO Maersk. Acesta afirmă că investigațiile companiei pe care o reprezintă confirmă că DB Schenker este interesantă, dar că o evaluarea aprofundată a identificat și provocări din perspectiva integrării. Deci „achiziționarea DB Schenker nu ar fi lucrul corect de făcut pentru noi în acest moment”.

Analiștii Ti sunt de părere că Vincent Clerc face aluzie la cantitatea de muncă de care ar fi nevoie pentru a integra Schenker, mai ales sistemele sale IT, de care se ține cont tot mai mult, mai ales când vine vorba de achiziții mari, deoarece, dacă nu sunt tratate corespunzător, pot întârzia beneficiile achiziției și pot solicita investiții suplimentare considerabile.

Ti arată însă că anunțul public al Maersk nu a avut un impact major asupra procesului în ansamblu, Deutsche Bahn afirmând că vânzarea Schenker „decurge conform planului” și că se poartă în continuare discuții cu mai multe companii interesate de asta. Iar condiția pentru vânzare rămâne ca ea să fie avantajoasă din punct de vedere economic pentru Deutsche Bahn.

Reamintim că zvonul de la începutul anului a fost că cei mai puternici ofertanți erau CVC Capital Partners și Carlyle Group, care au făcut o propunere comună, posibil susținută de Autoritatea de Investiții din Abu Dhabi și de fondul suveran de investiții din Singapore, GIC. Dar au existat și opinii potrivit cărora ofertanți importanți erau Maersk, DSV sau MSC.

Sursă foto: Maersk