Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Perioada ianuarie-iunie 2021 a fost foarte bună pentru Jungheinrich. Producătorul german de soluții de intralogistică și-a crescut profitul operațional (EBIT) în primele 6 luni cu 76% comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent, la 169 de milioane de euro. Vânzările au crescut cu10%, până la 1,99 miliarde de euro. Numărul de comenzi al companiei din Hamburg a evoluat, de asemenea, bine în comparație cu aceeași perioadă a anului precedent și, potrivit companiei, a ajuns la 2,42 miliarde de euro.

„Continuăm să gestionăm cu succes pandemia. Datorită gestionării eficiente a lanțului de aprovizionare, am reușit să menținem la minimum consecințele situației tensionate din lanțurile de aprovizionare globale”, a declarat Lars Brzoska, CEO Jungheinrich. Grupul privește pozitiv restul anului.

Potrivit companiei, cererea de echipamente de depozitare a crescut deosebit de puternic în prima jumătate a anului 2021 comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent, întrucât toate regiunile ale globului au înregistrat creșteri semnificative. Și în Europa comenzile au crescut brusc în perioada de raportare.

Jungheinrich menționează o creștere a vânzărilor de 114 milioane de euro în perioada ianuarie-iunie. Principalele motive pentru vânzările mai mari comparativ cu anul precedent sunt volumul de producție semnificativ mai mare pentru vehicule și creșterea bună a cererii de sisteme automate.

Cererea mare de echipamente continuă, astfel că Jungheinrich își menține prognoza deja îmbunătățită pe 22 aprilie referitor la rezultatele anului 2021.