Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Volvo Trucks a avut în 2020 fluctuații foarte mari ale cererii, pe care a trebuit să le gestioneze în paralel cu provocările legate de trecerea la transportul viitorului, fără carburanți fosili, dar și-a îmbunătățit volumele și flexibilitatea costurilor, ceea ce a dus la rezultate financiare bune în ciuda pandemiei. Compania a avut venituri cu aproape 100 de miliarde de SEK mai mici (o coroană suedeză reprezintă circa 0,48 lei), dar a ajuns la un venit operațional ajustat de 28,6 miliarde de SEK, cu o marjă de 8,4%.

În ultimul trimestru din 2020 vânzările nete s-au ridicat la 96,9 miliarde de SEK și veniturile operaționale la 10,93 miliarde de SEK, iar pe întregul an vânzările nete au fost de 338,4 miliarde de SEK, față de 432 de miliarde de SEK în 2019.

Pentru 2021 Martin Lundstedt, președintele și CEO-ul Volvo Trucks, se așteaptă la perturbări în producție și creșteri de costuri, măcar în primul trimestru al anului, mai ales din cauza deficiențelor din lanțul de aprovizionare cu materie primă.