Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

2019 a adus pentru Iveco Romania o noua structura a retelei de dealeri, care vine cu beneficii financiare, autonomie, dar si mai multe responsabilitati pentru acestia, asa cum a explicat Vincenzo Nicolo, business director Iveco Cehia, Slovacia si Romania. „Practic, planul este ca reteaua comerciala Iveco sa fie specializata pe game de produse. Vom avea un specialist pentru vehicule grele, care va asigura interfata comerciala atat pentru S-Way, cat si pentru gamele de constructii T-Way si X-Way. Vom simplifica structura retelei comerciale si vom sustine partenerii care doresc sa se implice activ.“

Anul trecut vanzarile din modelul vechi Iveco pentru distante lungi au fost de circa 600 de unitati, iar lor li s-au alaturat primele 16 S-Way, care au ajuns in flota unui transportator autohton. Estimarile pentru 2020 depind si de evolutia pietei, insa targetul pentru Iveco Romania este sa mai adauge 300 de unitati volumului din 2019, impuls ce va fi oferit si de noul S-Way. „Nu vrem boost de vanzari, ci doar sa recastigam clienti. Avem incredere in produsele noastre.“
Productia pentru vechea generatie de cabine s-a inchis deja pentru modelele cu motor diesel, mai fiind disponibila doar pentru LNG si sasiuri. Incepand cu aprilie 2020 modelul nou de cabina va fi disponibil si pentru LNG si T Way si X Way, pentru gama de constructii. Din pacate, piata de constructii din Romania nu ofera foarte multe perspective, asa cum apreciaza Vincenzo Nicolo, si are nevoie de un imbold, in special pe partea de lucrari de infrastructura.
Pentru a sustine vanzarea gamei Iveco S-Way, compania introduce pe piata locala o serie de programe in scopul atingerii depline a necesitatii transportatorilor romani. Avand in vedere nevoile actuale ale pietei transporturilor, cu predilectie nevoia de capital de initiere si de sustinere a businessului in perioada de emergenta, coroborat cu alte presiuni exercitate, cum ar fi lipsa soferilor, Iveco Romania a gandit in mod special o formula de finantare dedicata acestor cerinte, cu sustinerea unor costuri mai scazute pentru primul an de exploatare a vehiculului si compensarea costurilor in urmatorii ani, cand afacerea devine sustenabila.

Lansat in vara anului trecut, noul Iveco S-Way, un camion dedicat transportului pe distante lungi, a impulsionat si investitiile producatorului in dezvoltarea si regandirea retelei locale de vanzari in termeni de performanta, dar si de specializare. Practic, unul dintre planuri este sa ofere mai multa autonomie retelei comerciale Iveco Romania, bazata pe o atitudine noua de partener al clientului mai degraba decat de simplu furnizor, cu o adaptare specifica misiunii fiecaruia. Astfel, reteaua va fi simplificata, iar partenerii vor avea mai multa putere, ceea ce vine la pachet cu cresterea angajamentelor in acord cu strategia brandului.

Noua structura a retelei de dealership vine cu beneficii financiare, autonomie, dar si mai multe responsabilitati. „Nu va fi un efort financiar sustinut doar de dealer, ci va exista si o perioada de remodelare pe care Iveco Romania o va subventiona, si avem Incredere ca dupa aceea partenerii nostri vor avea o crestere independenta“, a explicat Vincenzo Nicolo, business director Iveco Cehia, Slovacia si Romania. „Practic, planul este ca reteaua comerciala Iveco sa fie specializata pe game de produse. Vom avea un specialist pentru vehicule grele, care va asigura interfata comerciala atat pentru S Way, cat si pentru gamele de constructii T-Way si X-Way“, a punctat acesta.