Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Volvo Buses a lansat, saptamana trecuta, noua generatie de autocare 9700 si 9900, construite acum pe o structura integrala. Vehiculele au primit numeroase imbunatatiri in materie de design exterior si aerodinamica, obiectivul principal fiind reducerea consumului de carburant. De altfel, greutatea proprie cu 350 kg mai mica decat in cazul generatiei anterioare asigura o scadere a consumului cu pana la 4%. Producatorul suedez a investit foarte mult si in confortul pasagerilor, motiv pentru care caroseria este foarte bine izolata, astfel incat nivelul de zgomot si de vibratii la interior sa fie cat mai mic. In plus, sistemul de clima este performant, pentru ca temperatura sa se mentina constanta la bord indiferent de fluctuatiile de la exterior, iar scaunele sunt productie proprie Volvo si pot fi realizate in diverse configuratii si folosind o paleta variata de materiale, in functie de optiunea clientilor.
 

Modelul de lux Volvo 9900 este acum cu 12 cm decat versiunea precedenta, ceea ce a permis obtinerea unui salon mai inalt cu 8 cm, dar si configurarea unui compartiment mai mare pentru bagaje. Geamurile de dimensiuni generoase contribuie la confortul pasagerilor, care calatoresc intr-un spatiu aerisit si au o vizibilitate optima la exterior. Si postul de lucru al soferului a fost innoit, cu volan si panou de bord noi.
Trenul de rulare include motorul Volvo de 11 l si transmisia automatizata I-Shift. Stabilitatea si manevrabilitatea au fost, de asemenea, optimizate, gratie centrul de greutate mai coborat al autocarului.
Atat 9900, cat si 9700 dispun de un pachet complet de sisteme de siguranta, ce include noul sistem de alertare a soferului, care detecteaza eventuala stare de oboseala a acestuia, dar si protectia la impact frontal (FIP), cu capacitate mare de abrobtie a energiei.