Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Decebal Popescu, alături de directorul general al Volvo România, Per Forsberg

După ce v-am prezentat toate noutățile deosebite pe care Mercedes-Benz, Renault Trucks, Iveco, MAN Truck & Bus, DAF sau Ford Trucks le vor aduce la Cluj, a venit rândul  Volvo să își prezinte noutățile pe care le aduce la Gala Tranzit de joi, 7 noiembrie. Și, sincer, nu știu care noutate este mai mare: prezentarea noului FH Aero, care deja a început să fie livrat flotelor din România care doresc să reducă consumul de combustibil, sau noul director de vânzări de la 1 ianuarie 2025, în persoana lui Decebal Popescu?

Noul FH Aero este un autocamion extraordinar: aerodinamica îmbunătățită, noile funcții de asistență și de siguranță și mai bine calibrate și noul sistem I-See optimizat pentru reducerea consumului de combustibil. Puteți citi testul de consum efectuat de revista Tranzit luna trecută pe traseul București-Constanța și returi, pe care am consumat 21 l la 100 km, cu tot cu porţiuni de autostradă (unde consumul a coborât şi sub 18 l la 100 km), cât şi cu opriri şi frânări şi mers la ralanti. Și asta în condiții de încărcare a semiremorcii până la o greutate totală de 36,4 t.

Dar pe lângă produs, întotdeauna vânzările s-au bazat pe relațiile interpersonale și pe încrederea oferită de oamenii care sunt interfața cu produsul și aici cred că numirea lui Decebal Popescu în funcția de director de vânzări este o mare lovitură de piață pentru Volvo Romania. Fost transportator, antreprenor în servicii pentru firmele de transport, consultant, adevărat influencer și prieten al unui număr foarte mare de jucători din industrie, Decebal are avantajul de a cunoște business-ul din toate unghiurile… poate mai puțin din postura de vânzător de camioane. Poate tocmai de aceea noul rol îl va captiva la fel ca multe altele, pentru că are posibilitatea de a învăța lucruri noi și de a le transmite mai departe în stilul cu care ne-a obișnuit la atâtea conferințe Tranzit, unde ne-a fost moderator, speaker sau entertainer… după ce a urcat pe scenă de câteva ori ca să ne cânte.

Felicitări Decebal Popescu, pentru noul rol, și Felicitări Volvo, pentru puterea de convingere și curajul de a face astfel de schimbări.

Și, bineînțeles, felicitări lui Alexandru Sântămărian pentru dedicarea față de brandul Volvo și față de industria transporturilor în general!

Și chiar dacă numărul de participanți înregistrați la Gala Tranzit de la Cluj a ajuns deja la 750, suntem siguri că noutățile pe care le vom prezenta vor mai aduna cel puțin încă o sută în următoarele zile. Vă așteptăm pe toti cei care sunteți în Cluj pe 7 noiembrie!

Dar nu uitați să vă înregistrați în avans pe pagina evenimentului:

Compania de transport de marfă Blue River își mărește flota de camioane electrice prin achiziția unui nou camion cu zero emisii, produs de Volvo Trucks. Camionul este al patrulea din flota electrică a companiei şi cel de-al doilea Volvo. După un FH Electric, Blue River a optat pentru un FM 4x2T de 40 de tone, echipat cu un pachet de 6 baterii cu o capacitate totală de 540 kWh (6 baterii de 90 kWh fiecare). Camionul oferă o autonomie de până la 300 de kilometri încărcat și va fi folosit pentru transportul mărfurilor cu temperatură controlată de la depozitul central Carrefour către hipermarketurile din București, în special Carrefour Orhideea, cu posibilitatea de a extinde traseul pe viitor.

Electricul atinge costuri de operare sub combustibilii clasici

La doi ani de la operarea primului camion electric din România, Blue River a reușit să atingă performanța de a optimiza costurile de operare a flotei sale electrice. Reprezentanții companiei susțin că, în acest moment, pentru rutele din Capitală, costul operării unui camion electric sunt mai mici decât cele pentru cele alimentate cu combustibil clasic. Acest lucru se datorează eliminării taxelor de acces în zona A a Capitalei pentru vehicule grele nepoluante și costurilor de întreținere.

Noul camion electric a intrat în flota Blue River pe 5 iunie, chiar de ziua Internațională a Mediului Înconjurător. Această zi marchează pentru compania noastră un punct important pentru misiunea pe care am declarat-o încă de acum doi ani – de a deveni partenerul de transport al companiilor care integrează sustenabilitatea în principiile lor de business. Ne bucurăm să începem colaborarea cu Carrefour prin operarea acestui camion și să observăm că modelul nostru este urmat de tot mai multe companii din România. Întreaga echipă Blue River lucrează constant la dezvoltarea direcției sustenabile a activității și ne bazăm pe parteneri de încredere care înțeleg această misiune importantă pentru întreaga economie,” a declarat Alexandru Păun, General Manager Blue River.

În acest moment, Volvo Trucks dispune de cea mai extinsă gamă de vehicule electrice în producția de serie, cu mii de camioane electrice Volvo livrate deja din 2019 și care operează cu succes în afacerile zilnice ale clienților. Gama de camioane electrice acoperă o diversitate de segmente de transport si, astfel experiența unică obținută ne permite să sprijinim clienții noștri și partenerii acestora cu cele mai bune soluții pentru a-și îndeplini obiectivele de sustenabilitate. Suntem bucuroși să vedem cum Blue River, compania căreia i-am livrat primul camion electric greu din România se extinde acum și continuă călătoria electromobilității prin achiziția modelului Volvo FM Electric – perfect potrivit pentru distribuția urbană. De asemenea, sunt foarte încântat să văd cum clienții clienților noștri, în acest caz Carrefour, susțin și iau decizia de a parcurge călătoria către sustenabilitate la care toți trebuie să luăm parte, pentru a schimba lumea în care vrem să trăim,”a adăugat Per Forsberg, Director General Volvo România. „Conștienți de amploarea businessului Carrefour și de impactul semnificativ al transportului asupra mediului, acordăm o atenție deosebită optimizării operațiunilor logistice. Împreună cu partenerii noștri, căutăm continuu soluții de transport mai ecologice. Integrarea camioanelor electrice este un pas important în strategia de reducere a amprentei de carbon, iar eforturile noastre vor continua să se concentreze pe dezvoltarea transportului sustenabil la nivelul companiei,” a declarat Dumitru Lapadat, Manager Transport, Carrefour România.