Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad

„Beneficiarii ar trebui sa invete sa lase si transportatorilor o marja de profit.“

Considerand ca intrarea edy Spedition in insolventa a avut efecte mai intai asupra transportatorilor care activau in aceeasi zona geografica sau care lucrau pentru aceeasi clienti, am stat de vorba cu Dorin Jurjut, directorul general al firmei timisorene Ravitex. Acesta a remarcat in septembrie o cerere mai mare de camioane, in urma imobilizarii unei capacitati de transport semnificative, si o crestere de cateva procente a tarifelor la export, deoarece clientii ar fi platit oricat, numai sa gaseasca masini. Iar la import nu s-a sesizat vreun efect.

„Cand edy nu a mai putut face transport, beneficiarii au dus lipsa de camioane, dar nu si-au pus problema ca edy a intrat in insolventa si din cauza lor. Situatia aceasta ar trebui sa fie un semnal de alarma pentru toti beneficiarii, care ar trebui sa lase transportatorilor si o marja de profit. Pentru ca, altfel, asa cum s-a vazut, cand transportatorul are o problema o transfera clientului.“
Ulterior insa a fost mai usor de gasit capacitati de transport.
Ravitex a primit in septembrie cereri de camioane si invitatii la licitatii mai numeroase decat in aceeasi luna a anului trecut, din partea unor firme care nu avusesera …

Articole similare