Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

„In online nu exista notiunea de criza.“

La aproape 13 ani de la lansare, Cel.ro, administrat de compania Corsar Online, este unul dintre cele mai cunoscute magazine online de pe piata locala, specializat in principal pe comercializarea de produse IT&C. Dupa un pionierat in domeniu si dezvoltarea portofoliului brat la brat cu extinderea internetului romanesc si a banking-ului online, compania cu capital 100% autohton a inteles ca piata este dinamica, si, pentru a putea tine pasul, va trebui sa isi dezvolte continuu portofoliul de produse, mai ales ca in sectorul IT extinderea era limitata. Aceasta abordare a facut ca afacerea sa inregistreze o crestere organica de la an la an, cu variatii cuprinse intre 30 si 75%, majorarea in 2016 cu 50% a numarului de comenzi si cu 40% a cifrei de afaceri, pana la 250 de milioane de lei, comparativ cu 2015, datorandu-se, potrivit proprietarului si CEO-ului Cel.ro, Tiberiu Pop, faptului ca „in online nu exista notiunea de criza“, acesta fiind un domeniu intr-o continua crestere.
 

Portofoliul CEL.ro, care la inceput cuprindea aparate foto, monitoare LCD, laptop-uri, GPS-uri, iar mai apoi tablete si telefoanele mobile, cuprinde in prezent si produse cosmetice, jucarii, carti, bijuterii, dar si articole de bricolaj si de casa si gradina. „Produsele care se preteaza cel mai bine activitatii de comercializare online sunt electronicele si electrocasnicele, biletele de avion, asigurarile auto si cartile“, a punctat Tiberiu Pop, completand: „comercializam in prezent aproape orice produs neperisabil, care costa peste 50 de lei, insa in principal ne axam pe electronice, electrocasnice, produse auto, cosmetice, articole de bricolaj si carti.“
CEL.ro are 150 de angajati si ca parteneri de afaceri toti furnizorii importanti din IT&C din Romania, fiind in acelasi timp si dealer autorizat pentru toate brandurile importante printre care Dell, HP, Acer, Samsung, Asus, Microsoft si Intel.

„Piata online este de tip monopol.“
Cu o baza de date de circa un milion de clienti, 150.000 de utilizatori unici zilnic si aproximativ doua milioane de vizitatori pe luna, vanzarile au ajuns in 2016 la 250 de milioane de lei, datorate cresterii de 50% a numarului de comenzi, dupa ce in 2015 cifra de afaceri fusese de 178 de milioane de lei (+40%), iar in 2014 si 2013 de 145 milioane de lei, respectiv 109 milioane de lei. „Este un domeniu in continua crestere. Anul acesta vom lansa marketplace-ul, dar din pacate nu putem estima ce crestere ne va ajuta sa realizam. In principal, speram sa ajungem in 2017 la vanzari de 350 de milioane de lei“, a mai spus Tiberiu Pop, mentionand ca afacerea a inregistrat o crestere organica de la an la an cu variatii cuprinse intre 30 si 75%.
Acesta considera ca piata online din Romania este un monopol unde este nejustificat de costisitor pentru orice jucator nou sa intre. „Acum este loc doar pentru jucatorii axati pe nise. De exemplu, cred ca domeniul fashion va exploda“, a mai spus acesta, evidentiind ca piata online locala a fost favorizata …

Articole similare

Ad
Ad