Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

„Poti sa pui euro calare unii peste altii ca nu se fac autostrazile“

Statul ar trebui sa impuna constructorilor un numar minim de muncitori la semnarea contractelor pentru lucrari de infrastructura, altfel castiga doar firmele „cu doua mape si un BMW“, a declarat Cristian Erbasu, presedintele Federatiei Patronatelor Societatilor din Constructii (FPSC) in cadrul Conferintei Capital Transporturi si Infrastructura.
Reprezentantul constructorilor considera ca motivul pentru care, de 27 de ani, Romania nu este in stare sa construiasca cativa kilometri de autostrada sau de cale ferata in fiecare an este dat de capitalul romanesc care este ca in anii `90.  „Unii constructori sunt eliminati pentru lucruri minore. Firmele nu au muncitori. Poti sa pui euro calare unii peste altii, ca nu se fac autostrazile fara muncitori. Expertii ii gasesti, dar mii de muncitori nu gasesti peste noapte“, explica presedintele patronatului.
 

El avertizeaza ca sunt firme potente financiar, doar cu specialisti, care castiga contracte de miliarde de euro, dupa cauta constructori romani care sa lucreze pentru 60% din pretul cu care au castigat ei licitatia, care si acela era un pret mic.“
Solutia magica de remediere a CNAIR este infiintarea unei firme de stat, mai aminteste Erbasu. Adica se presupune ca va face mai bine si mai ieftin ce nu au facut firmele private. „Asa a mai aparut inca o concurenta neloiala. O sa se intoarca tot la firmele private, dar nu o sa mai aiba pe cine alerge“, declara Cristian Erbasu.
Mai multe amanunte puteti afla din numarul urmator al revistei Tranzit.

Articole similare

Ad