Fulda sarbatoreste cea de-a 115-cea aniversare de la infiintarea sa in 1900, si 100 de ani ca leader inovator in segmentul de anvelope pentru vehicule comerciale. Fulda Sembusto produsa in 1915 a fost prima anvelopa de camion de la Fulda si de atunci incoace marca a oferit anvelope de camion de inalta calitate. Acest lucru este confirmat astazi de anvelopa Fulda Ecotonn 2 pentru remorci, ce a fost introdusa pe piata anul trecut.
Gummi Werke Fulda a fost infiintata pe 3 august 1900 si fabrica produse din cauciuc. Primele anvelope produse au fost destinate carutelor, carucioarelor si vehiculelor trase de cai.
Anvelopele pentru masini, precum si cele pentru motociclete si biciclete, au fost introduse in 1906 si au devenit principala preocupare a activitatilor companiei. Intre 1907 si 1909, Fulda a produs anvelope de camion si autobuz din cauciuc solid in 10 dimensiuni diferite si a exportat anvelope catre companii de autobuze precum cele din Londra si Milano. In 1914, Fulda a dezvoltat anvelopa fabricata din cauciuc sintetic. La vremea respectiva, productia se reorienta treptat de la anvelope din cauciuc solid catre anvelope mai elastice pentru vehicule comerciale, iar compania si-a castigat o reputatie pentru kilometrajul peste medie al produselor sale. 1915 a marcat inceputul productiei de anvelope de camion marca Fulda moderne: Fulda Sembusto, cu arcuri pe flancul anvelopei pentru o mai mare amortizare, a fost lansata in productie. Urmatorul pas tehnologic a fost facut in 1919 cu anvelopa Fulda "Riesenkissenreifen” (anvelopa cu perna mare), cu tehnologia patentata care sporea capacitatea de absorbtie a socurilor, dand camioanelor posibilitatea sa atinga viteze mai mari. Aceasta a devenit anvelopa de camion lider in Europa. Sub licenta, alti producatori de anvelope au adoptat aceasta tehnologie.
In 1925, anvelopa Fulda Parabel a devenit prima anvelopa de camion ”cu presiune constanta” din lume, fabricata complet din cauciuc cu o camera de aer in interior. In 1929, anvelopa de camion Fulda Elastic a fost lansata devenind prima anvelopa preumatica Fulda ce putea fi umflata. In scurt timp, toate anvelopele de productie Fulda erau pneumatice, iar anvelopele pentru vehicule comerciale au continuat sa fie o parte importanta a gamei de anvelope Fulda si in urmatoarele decade. Intre 1927 si 1932 compania a acoperit progresiv productia de la anvelope solide la anvelope pneumatice, iar legaturi din ce in ce mai stranse au inceput sa se formeze cu Frank Seiberling, co-fondator al Goodyear. In 1938, productia de anvelope de camion a crescut, iar Fulda a devenit un producator recunoscut pentru calitatea anvelopelor sale de tip heavy-duty.
Recunoasterea Fulda a fost ilustrata in 1954 cand cel de-al 50.000-lea camion Mercedes Benz produs era echipat cu anvelope Fulda. Inovatia a continua sa fie parte din ADN-ul Fulda si in 1961 cand anvelopele cu centura din material textil dezvoltate atat pentru anvelopele destinate masinilor mici cat si camioanelor au intrat in productie. In 1962 Fulda a devenit parte a familiei Goodyear. Anvelopele Fuldasteel cu centura din otel dezvoltate atat pentru camioane cat si pentru autocare au fost introduse in 1967. Iar in 1973 a inceput productia de serie pentru anvelope radiale din otel destinate camioanelor. O importanta piatra de hotar care subliniaza calitatea inalta oferita de produsele Fulda a fost in 1993, cand Fulda a devenit prima fabrica Goodyear europeana, primind certificatul de calitate DIN ISO 9002 pentru productie si asamblare