Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

11 candidati isi disputa excelenta in logistica

11 stivuitoare, echipamente de depozit si solutii intralogistice isi vor disputa premiile International Forklift Truck of the Year (IFOY) 2014. Juriul de specialitate si-a rezervat o intreaga saptamana la sfarsitul lui martie pentru a testa modelele inscrise in competitie de catre Crown, Jungheinrich, Still si Toyota. Anul acesta, caracterul inovator al produselor va fi apreciat in mod deosebit de juriul IFOY la toate cele cinci categorii.
 

Ceremonia de premiere va avea loc pe 19 mai, cu prilejul CeMAT, cel mai mare targ de intralogistica, ce se va desfasura la Hanovra (Germania).

Juriul de specialitate International Forklift Truck of the Year, din care face parte si revista Tranzit Logistica, va acorda in primavara acestui an cinci premii pentru inovatie si excelenta in logistica, pentru stivuitoare cu contragreutate de pana la 3,5 t si de peste 3,51 t, echipamente de depozit, echipamente cu ghidaj automat si solutii intralogistice. Competitia a fost stransa, Crown, Jungheinrich, Still si Toyota Material Handling (TMH) aruncand in lupta cele mai noi modele, toate dotate cu tehnologie de ultima ora. De altfel, doar echipamentele lansate in productia de serie pentru piata europeana nu mai devreme de decembrie 2012 au fost eligibile.
Premiile IFOY urmaresc, printre altele, sa recompenseze inovatia, tehnologia, designul, ergonomia, manevrabilitatea, siguranta, eficienta in materie de costuri de operare si sustenabilitatea produselor intrate in competitie. In cazul solutiilor intralogistice, elementele-cheie vizate sunt inovatia, beneficiile pentru client, sustenabilitatea si posibilitatea extinderii solutiei pe piata si pentru alti logisticieni.

Stivuitoare de pana la 3,5 t
Tonero HST completeaza familia de stivuitoare Toyota

Toyota Tonero HST cu transmisie hidrostatica si capacitati de incarcare de 2 si 2,5 t este un echipament deosebit, ce combina motorizarea japoneza cu sistemul de transmisie fabricat in Germania. Printre avantajele transmisiei hidrostatice se numara acceleratia puternica, dar si separatia intre functia de deplasare si cea de ridicare, aceasta din urma limitand miscarea echipamentului pentru a permite manipularea rapida a incarcaturii.
Pe langa sistemul SAS, echipamentul beneficiaza de control al vitezei catargului si al unghiului de inclinare. Vizibilitatea de jur-imprejurul Tonero HST este foarte buna, indiferent de aplicatie si de pozitia si inaltimea incarcaturii. Iar acest lucru este vital in minimizarea riscului de accidente.
Echipamentul inregistreaza un consum de putere in functie de ciclul VDI de 3,6 l/ora. Despre Tonero HST puteti citi mai multe intr-un articol separat din acest numar al revistei Logistica.

Toyota Traigo 80, cu 20% mai economic
Noua gama Toyota Traigo 80 de stivuitoare electrice cu contragreutate se remarca prin productivitate, eficienta, siguranta, durabilitate si confort. Robuste, compacte si versatile, cu capacitati de incarcare de la 2 la 3,5 t, echipamentele sunt potrivite atat pentru …

Articole similare

Ad